Daugiausiai dėmesio sulaukė kandidatų į prezidentus debatai apie ekonomiką

Iš visų LRT transliuotų televizijos debatų labiausiai žiūrovus sudomino kandidatų pasisakymai ekonomikos tema – gegužės 2-osios vakarą juos stebėjo 19,4% visos to meto TV auditorijos Lietuvoje, arba beveik 423.000 žmonių.
Pirmieji debatai apie užsienio politiką skaičiavo 17,4% auditoriją, dar 14.500 kartų šių debatų įrašas peržiūrėtas „LRT mediatekoje“.
Kandidatų į prezidentus diskusiją apie krašto apsaugą ir kovą su korupcija stebėjo atitinkamai 15,6% ir 14,5% visos TV auditorijos, rodo „Kantar“ duomenys.
„Prezidento rinkimų debatai, kaip ir galima buvo prognozuoti, sulaukė itin didelio auditorijos ir žiniasklaidos dėmesio. Akivaizdu, kad auditorija nori ne tik girdėti, bet ir matyti kandidatų pasisakymus, stebėti jų reakcijas, kūno kalbą. Šią savaitę bus transliuojami dar dveji debatai – šį trečiadienį pretendentai diskutuos apie sveikatos apsaugą ir orios senatvės užtikrinimą, penktadienį – apie kultūros politiką ir švietimo sistemos pertvarką“, – išplatintame pranešime cituojama LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.
Sekmadienio vakarą, pasibaigus I-ajam turui, LRT rengs specialią rinkimų nakties transliaciją.