Daugiausiai dėmesio sulaukė kandidatų į prezidentus debatai apie ekonomiką

Publikuota: 2019-05-07
Kandidatų į Respublikos Prezidentus debatai per LRT.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kandidatų į Respublikos Prezidentus debatai per LRT. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

LRT rengiami ir tiesiogiai transliuojami kandidatų į prezidentus debatai yra viena populiariausių pastarojo mėnesio transliacijų. Iš ketverių iki šiol LRT transliuotų debatų net treji buvo labiausiai tuo metu žiūrimos programos Lietuvoje, rodo „Kantar“ duomenys.

Iš visų LRT transliuotų televizijos debatų labiausiai žiūrovus sudomino kandidatų pasisakymai ekonomikos tema – gegužės 2-osios vakarą juos stebėjo 19,4% visos to meto TV auditorijos Lietuvoje, arba beveik 423.000 žmonių.

Pirmieji debatai apie užsienio politiką skaičiavo 17,4% auditoriją, dar 14.500 kartų šių debatų įrašas peržiūrėtas „LRT mediatekoje“.

Kandidatų į prezidentus diskusiją apie krašto apsaugą ir kovą su korupcija stebėjo atitinkamai 15,6% ir 14,5% visos TV auditorijos, rodo „Kantar“ duomenys.

„Prezidento rinkimų debatai, kaip ir galima buvo prognozuoti, sulaukė itin didelio auditorijos ir žiniasklaidos dėmesio. Akivaizdu, kad auditorija nori ne tik girdėti, bet ir matyti kandidatų pasisakymus, stebėti jų reakcijas, kūno kalbą. Šią savaitę bus transliuojami dar dveji debatai – šį trečiadienį pretendentai diskutuos apie sveikatos apsaugą ir orios senatvės užtikrinimą, penktadienį – apie kultūros politiką ir švietimo sistemos pertvarką“, – išplatintame pranešime cituojama LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.

Sekmadienio vakarą, pasibaigus I-ajam turui, LRT rengs specialią rinkimų nakties transliaciją.

Plačiau apie visus kandidatus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
LNK tapo Europos komercinių TV asociacijos nare

LNK priimta į Europos komercinių televizijų asociaciją (Association of Commercial Television in Europe, ACT),...

Rinkodara
2019.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau