Dėmesio centre – prekybininkų kainų karai ir telekomunikacijų segmentas su 5G korta

Iš TOP 10 reklamų septynio priklauso prekybos tinklams, trys – telekomunikacijų įmonėms, o dar viena jų, skirta 5G temai, rikiuojasi visai šalia labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko, rodo tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ analizė, apimanti vartotojų apklausą, atliktą šio rugsėjo pabaigoje – spalio pradžioje.
„Pirmajame „kare“ pastebimiausiai pastaraisiais mėnesiais komunikavo „Lidl“, šis tinklas užima dvi pirmas pozicijas tarp lietuviams labiausiai įsiminusių reklamų. Pirmas – praėjusiųjų metų „Lidl“ hitas su paradoksaliu šūkiu „Čia tau ne „Lidl“, kurį prekybos tinklas nusprendė pakartoti ir šiais metais“, – naujausią tyrimą komentuoja Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai