2023-11-08 06:45

Dėmesio centre – prekybininkų kainų karai ir telekomunikacijų segmentas su 5G korta

VŽ koliažas iš reklamų stop kadrų.
VŽ koliažas iš reklamų stop kadrų.
Naujausias labiausiai įsiminusių reklamų 10-ukas didžia dalimi atspindi įsismarkavusius prekybos tinklų karus dėl kainų. Ietis aštriau surėmė ir telekomunikacijų bendrovės dėl lyderystės 5G lauke.

Iš TOP 10 reklamų septynio priklauso prekybos tinklams, trys – telekomunikacijų įmonėms, o dar viena jų, skirta 5G temai, rikiuojasi visai šalia labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuko, rodo tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ analizė, apimanti vartotojų apklausą, atliktą šio rugsėjo pabaigoje – spalio pradžioje.

„Pirmajame „kare“ pastebimiausiai pastaraisiais mėnesiais komunikavo „Lidl“, šis tinklas užima dvi pirmas pozicijas tarp lietuviams labiausiai įsiminusių reklamų. Pirmas – praėjusiųjų metų „Lidl“ hitas su paradoksaliu šūkiu „Čia tau ne „Lidl“, kurį prekybos tinklas nusprendė pakartoti ir šiais metais“, – naujausią tyrimą komentuoja Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas.

52795
130817
52791