2023-10-31 06:45

Užauginta A. Izgorodino lyderystė, SEB istorija ir ekonomistų sėkmės raktai

Ekonomistai iš kairės: Aleksandras Izgorodinas, „Citadele“, Nerijus Mačiulis, „Swedbank“, Tadas Povilauskas, SEB, ir Žygimantas Mauricas, „Luminor“. VŽ koliažas.
Ekonomistai iš kairės: Aleksandras Izgorodinas, „Citadele“, Nerijus Mačiulis, „Swedbank“, Tadas Povilauskas, SEB, ir Žygimantas Mauricas, „Luminor“. VŽ koliažas.
„Citadele“ komandą papildęs ekonomistas Aleksandras Izgorodinas sujudino bankų sektoriaus komunikaciją žiniasklaidoje: pagal pranešimų skaičių šį rugsėjį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, „Citadele“ iš 6-os vietos šoktelėjo į 3-ią, sustiprėjo ir pasiekiamos auditorijos, komunikacijos efektyvumo rodiklis, fiksuoja tyrimų bendrovė „Mediaskopas“.
  • Kokios yra žinomiausių ekonomistų Lietuvoje stiprybės.
  • „Citadele“ laimėjimai pritraukus žinomą veidą.
  • Prisimena istoriją – kaip elgėsi SEB, kai išvengė komunikacijos duobės.
  • Neišnaudoti Tado Povilausko, SEB ekonomisto, koziriai.

„Platus A. Izgorodino kontaktų tinklas žiniasklaidoje ir įdirbis šioje srityje stipriai kilstelėjo „Citadele“ komunikacijos rodiklius ir lėmė pokyčius reitinguose“, – teigia Milda Hatipoglu, žiniasklaidos stebėsenos įmonės „Mediaskopas“ tyrimų ir įžvalgų projektų vadovė.

52795
130817
52791