2023-10-06 13:25

„Maxima“ ir „Lidl“ renkasi rinkodaros ir komunikacijos partnerius, vyksta ilgai lauktas konkursas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prekybos tinklas „Maxima“ renkasi partnerius komunikacijai socialiniuose tinkluose, netrukus žada skelbti ir renginių organizavimo agentūros konkursą. O „Lidl Lietuva“ vykdo rinkoje ilgai lauktą žiniasklaidos planavimo partnerių konkursą.

Prekybos tinklų konkursai – geidžiamas klientas rinkodaros, komunikacijos agentūroms, nes tai didieji reklamos užsakovai, dar labiau surėmę ietis dėl paaštrėjusios konkurencijos pastaraisiais metais.

VŽ rašė, kad pirmąjį šių metų pusmetį prie jau tradiciškai kelerius metus pirmą ir antrą vietas tarp didžiųjų reklamos užsakovų užimančių prekybos tinklų „Maximos“ ir „Lidl“ kovą aktyviau prisijungė ir „Iki Lietuva“. Šis prekybos tinklas per pirmąjį šių metų pusmetį palypėjo į trečią poziciją, o ir investicijas į komunikaciją augino sparčiausiai, nors ankstesniais metais įprastai būdavo 5–6 didžiųjų reklamos užsakovų dešimtuko vietoje, rodo „Kantar“ reklamos stebėsena.

52795
130817
52791