„Maxima“ ir „Lidl“ renkasi rinkodaros ir komunikacijos partnerius, vyksta ilgai lauktas konkursas
Prekybos tinklų konkursai – geidžiamas klientas rinkodaros, komunikacijos agentūroms, nes tai didieji reklamos užsakovai, dar labiau surėmę ietis dėl paaštrėjusios konkurencijos pastaraisiais metais.
VŽ rašė, kad pirmąjį šių metų pusmetį prie jau tradiciškai kelerius metus pirmą ir antrą vietas tarp didžiųjų reklamos užsakovų užimančių prekybos tinklų „Maximos“ ir „Lidl“ kovą aktyviau prisijungė ir „Iki Lietuva“. Šis prekybos tinklas per pirmąjį šių metų pusmetį palypėjo į trečią poziciją, o ir investicijas į komunikaciją augino sparčiausiai, nors ankstesniais metais įprastai būdavo 5–6 didžiųjų reklamos užsakovų dešimtuko vietoje, rodo „Kantar“ reklamos stebėsena.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai