2023-08-02 08:45

Vasara be atostogų: ne tik prekybininkai surėmė ietis

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nors šiemet netrūko kalbų ir nuogąstavimų, kad šalies ūkį stipriau palies recesijos nuotaikos, reklamos rinka susitraukimo nefiksuoja – bendra reklamos apimtis, lyginant 2023 m. ir 2022 m. pirmojo pusmečio duomenis, augo 15%, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos stebėsena.
  • Pirmuoju smuiku šį pusmetį ir toliau griežia prekybos tinklai.
  • Pradėjo kautis dėl kiekvieno pirkėjo.
  • Prie tradiciškai aštrios komunikacijos kovos tarp „Maximos“ ir „Lidl“, aktyviau prisijungė ir „Iki“.

Daugiau optimizmo, pradėjus paskutinį vasaros mėnesį, įpučia ir tik ką paskelbta bendrojo vidaus produkto (BVP) statistika – antrąjį šių metų ketvirtį BVP ūgtelėjo labiau, nei prognozuota. O Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyr. ekonomistas, VŽ podkaste konstatuoja, kad techninė recesija Lietuvoje baigėsi. Tiesa, tiek jis, tiek ir kiti ekonomistai pažymi, kad neapibrėžtumas vis dar išlieka didelis, tad skubėti gerinti prognozių irgi nereikėtų.

52795
130817
52791