NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Publikuota: 2023-06-03
    Kampanijos nuotr.
    svg svg
    Kampanijos nuotr.

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau nei mėnuo.

    Skaičiuojama, kad į Lietuvą atvyks apie 4.000–5.000 svečių, daugiau nei 40-ies NATO narių bei Aljanso partnerių delegacijų, o susitikimą stebės bene viso pasaulio žiniasklaida, analitikai bei apžvalgininkai. 

    Šia proga Lietuvoje pradedama ir Aljanso viršūnių susitikimą anonsuojanti komunikacijos kampanija.

    Joje didžiausias dėmesys skiriamas skleisti aiškią žinią – NATO narės yra ir išliks vieningos, atsakydamos į bet kokias kylančias grėsmes, bei yra pasirengusios savo demokratines ir laisvės vertybes ginti, saugant kiekvieną Aljanso teritorijos centimetrą.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Mariaus Gursko, Vyriausybės kanceliarijos Komunikacijos departamento direktoriaus, teigimu, tyrimų duomenys rodo, kad net 88% šalies gyventojų asmeniškai didžiuojasi, kad Lietuva yra NATO narė. Dėl priklausymo NATO jaučiamės saugiau, tačiau nerimo lygis, prasidėjus karui Ukrainoje, išaugo. Šis keitė ir visuomenės vertybinę piramidę – šalia materialinės gerovės, tapo daug ryškesnė laisvės bei nepriklausomybės suvokiama svarba.

    „Būtent tai padiktavo ir visą komunikacijos koncepciją – NATO siekia ir gali užtikrinti saugumo jausmą bei tikrumą dėl ateities, aiškiai pasakyti, kad esame galingi dėl to, jog esame vieningi. Kartu kampanija siekiama dar ryškiau pademonstruoti, jog NATO nėra vien tik apie saugumą ar gynybą, kažkas, kas turi ginti, nes NATO yra čia ir NATO esame mes. Ši vienybė ir bendros vertybės, tokios kaip laisvė, žmogaus teisės, demokratija, teisės viršenybė, transatlantinis ryšys yra mūsų ir viso Vakarų pasaulio klestėjimo bei gerovės sąlygos“, – teigia M. Gurskas.

    Kampanijos kūrybinę ir komunikacijos koncepciją įgyvendina kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, vaizdo klipą prodiusavo studija „Karuselė“, režisierius – Vilius Lukošius.

    Kampanijos metu pasitelkti televizijos ir radijo klipai, lauko, skaitmeninė reklama, komunikacija nacionalinėje bei regioninėje žiniasklaidoje.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    I. Abromavičienė. Kada vadovams buvimas viešumoje taps savaime suprantamu dalyku?

    Vadovų komunikacija ir asmeninio prekės ženklo (angl. personal branding) tema tampa vis populiaresnė, plačiau...

    Nuomonės
    2023.09.29
    Tvarumo strategija NT sektoriuje: griežtėja tiek finansuotojų, tiek rinkos reikalavimai Verslo tribūna

    Nors naujai statomų pastatų, taip pat ir verslo centrų, tvarumo sertifikatai vis dar nėra privalomi, jų...

    Statyba ir NT 2024
    2023.09.29
    Nuomonės lyderių TOP30: per pusmetį – trečdalis naujų veidų

    Per pusmetį kalbėtojų TOP 30-tuke atsirado trečdalis naujų veidų, rodo naujas „Kantar“ Verslo nuomonės...

    Rinkodara
    2023.09.27
    „Enefit“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

    Nepriklausomas elektros tiekėjas „Enefit“ pradėjo darbus su konkursą laimėjusiais naujais komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.09.26
    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium 1

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Šiaulių arena rudens sezoną pasitinka su nauju veidu

    „Naujas sezonas. Naujas veidas. Naujos galimybės“, – tokia žinute būsimą etapą pasitinka naujasis Šiaulių...

    Rinkodara
    2023.09.12
    Prieš 5 m. kartu įkūrė komunikacijos agentūrą, dabar suka skirtingais keliais Premium

    Vietą po saulę bandys išsikovoti dar dvi butikinės komunikacijos agentūros Lietuvoje, jas kuria skirtingais...

    Rinkodara
    2023.09.10
    Naująjį sezoną „Žalgiris“ pradeda su atnaujintu prekės ženklu 10

    Kauno „Žalgiris“ sezoną pasitinka su vizualiniais pokyčiais – atnaujino 1998 m. kurtą ir po kelių metų...

    Rinkodara
    2023.09.09
    R. Šapalas. Rankinis stabdis įmonės augimui

    Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio...

    Nuomonės
    2023.09.08
    Lietuvos automobilių kelių direkcija turi naują komunikacijos vadovę 2

    Rugsėjo 4 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus...

    Rinkodara
    2023.09.06
    D. Taučkėlaitė jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos

    Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi Daiva Taučkėlaitė, ji eis „Swedbank“ Lietuvoje atstovės...

    Rinkodara
    2023.09.06
    Pavojinga socialinių tinklų arena: greiti garsiai šaukti, skelbti, o mąstyti?

    Socialinių tinklų eroje, kai vos ne kiekvienas galime akimirksniu pasimėgauti savo 15-a šlovės minučių,...

    Nuomonės
    2023.09.05
    „Neik į teatrą“ kūrėjai: klasika reklamoje veikia, o dramų netrūks ir toliau Premium 6

    Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujojo sezono pristatymo kampanija nepaliko abejingų: iš pradžių daugelį...

    Rinkodara
    2023.09.05
    Prekių ženklų kelionė iki Holivudo: nuo „Mercedes-Benz“ iki ryškiausių influencerių Premium

    Pasvajoti galime. Nuostabu, kad Lietuvoje matome mūsų šalį garsinančius vienaragius, o ar matysime...

    Rinkodara
    2023.09.04

    Verslo žinių pasiūlymai