2022-10-03 18:24

Rugsėjo žvaigždės ir autsaideriai: nuo „Circle K“, D. Dundulio iki kampanijos, kurios nesinori minėti

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Rugsėjis – vienas aktyviausių mėnesių metuose, kai verslas po vasaros sugrįžta su intensyvesne komunikacija. Tiesa, ne mažiau aktyvus buvo ir šis rugpjūtis, kai į viršų šovė „Perlas energijos“ skandalas, o elektra ir augančios kainos dominavo šalies žiniasklaidoje.
  • Kokių temų neišnaudojo prekių ženklai šį rugsėjį?
  • Mėginimai žaisti su morale ilgainiui verslams baigiasi reputaciniais nuostoliais.
  • Geriausios rugsėjo kampanijos laurus skiria „Circle K“ kampanija „O jei be pykčio“.
  • Analizuojant ekspertinę, verslo komunikaciją, rugsėjį visus „nunešė“ Dainius Dundulis, „Norfos“ įkūrėjas.
  • Pokyčių mato NT komunikacijoje, kurioje jau girdime isteriškų gaidelių.

„Komunikacijos žmonės taip laukia rudens, rugsėjo, kad galėtų pradėti „normalius“ komunikacijos projektus, tad susitikime aptarti ir įvertinti, ką galime įvardinti kaip geruosius pavyzdžius, vertę kuriančias iniciatyvas, o ką galime laikyti klaidomis“, – kviesdama jungtis į eksperimentinį virtualų susitikimą, kur buvo apžvelgti ryškiausi rudens pradžios komunikacijos projektai, kalbėjo Laura Dabulytė, agentūros „Budinti komunikacija“ vadovė, komunikacijos ekspertė.

52795
130817
52791