Rugsėjo žvaigždės ir autsaideriai: nuo „Circle K“, D. Dundulio iki kampanijos, kurios nesinori minėti

- Kokių temų neišnaudojo prekių ženklai šį rugsėjį?
- Mėginimai žaisti su morale ilgainiui verslams baigiasi reputaciniais nuostoliais.
- Geriausios rugsėjo kampanijos laurus skiria „Circle K“ kampanija „O jei be pykčio“.
- Analizuojant ekspertinę, verslo komunikaciją, rugsėjį visus „nunešė“ Dainius Dundulis, „Norfos“ įkūrėjas.
- Pokyčių mato NT komunikacijoje, kurioje jau girdime isteriškų gaidelių.
„Komunikacijos žmonės taip laukia rudens, rugsėjo, kad galėtų pradėti „normalius“ komunikacijos projektus, tad susitikime aptarti ir įvertinti, ką galime įvardinti kaip geruosius pavyzdžius, vertę kuriančias iniciatyvas, o ką galime laikyti klaidomis“, – kviesdama jungtis į eksperimentinį virtualų susitikimą, kur buvo apžvelgti ryškiausi rudens pradžios komunikacijos projektai, kalbėjo Laura Dabulytė, agentūros „Budinti komunikacija“ vadovė, komunikacijos ekspertė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai