Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Publikuota: 2020-10-22
Artūras Jonkus, „Agency 1323“ direktorius, KIA Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Artūras Jonkus, „Agency 1323“ direktorius, KIA Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).

Iki šiol asociacija vienijo tik ryšių su visuomene agentūras. Nuo šiol KIA nariais galės tapti visos komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės – komunikacijos, ryšių su visuomene, skaitmeninės komunikacijos, influencerių, žiniasklaidos planavimo, reklamos, rinkodaros, kūrybinės agentūros ir kitaip save vadinančios komunikacijos industrijos dalyvės, kurios atitiks KIA Etikos kodekso ir Veiklos kokybės standarto nuostatus ir gaus dabartinių asociacijos narių rekomendacijas.

„Per 11-a metų asociacijos veiklos laikotarpį komunikacijos industrija smarkiai keitėsi. Šalia tradicinių ryšių su visuomene atsirado skaitmeninės komunikacijos kryptis ir kitos paslaugos. Tai ir lėmė asociacijos sprendimą išplėsti savo veiklą. Komunikacijos paslaugų integracija ir jų įvairumas tik padidino šių paslaugų kokybės standarto ir šios srities savireguliacijos poreikį“, – išplatintame pranešime teigia Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas.

Pasak A. Jonkaus, asociacijos durys platesniam ratui įmonių atveriamos pačiu laiku – karantinas pažadino poreikį vienytis, visuomeniniais pagrindais daugiau duoti visuomenei, kartu rūpintis profesiniais interesais ir parodyti komunikacijos kuriamą vertę bei teikiamas galimybes šiuo neįprastu metu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Keičiasi ir asociacijos interneto svetainė: vietoje buvusio adreso „Rsva.lt“ nuo spalio 23 d. bus naudojamas „Komunikacija.lt“.

Geriausi metai

2019 m. komunikacijos sektoriui buvo vieni geriausių po 2008-ųjų finansų krizės: asociacijai priklausančios agentūros pernai išplėtė paslaugų portfelį ir apyvartą padidino 15,2%, o tiesiogines pajamas – 11,4%. Asociacijos vienijamos 8 agentūros pernai uždirbo 4,84 mln. Eur tiesioginių pajamų, o bendroji apyvarta išaugo iki 9,77 mln. Eur.

KIA vienija aštuonias, daugiau nei pusę ryšių su visuomene rinkos apimančias agentūras: „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“. Asociacijai nepriklauso didžiausius pardavimus skaičiuojančios komunikacijos rinkos lyderės „Publicum“, „Berta And“, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

VŽ rašė, kad 30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos – 2,8%.

Gerokai sėkmingesnius metus skaičiuoja rinkos lyderės – visos pirmajame šešetuke esančios agentūros skaičiuoja dviženklį šuolį, riebesnį rinkos kąsnį pernai pavyko atsiriekti ir ne vienai mažesnei komunikacijos bendrovei.

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur ir buvo 13,6% didesnės nei 2018 m. Atitinkamai agentūrų tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, – pakilo kiek kukliau – 2,8%, iki 11,5 mln. Eur. Grynojo pelno agentūros gavo 3,6% mažiau nei ankstesniais metais. Plačiau skaitykite čia.

Lietuvoje taip pat veikia ir komunikacijos specialistus vienijanti Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA).

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku