Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).
Iki šiol asociacija vienijo tik ryšių su visuomene agentūras. Nuo šiol KIA nariais galės tapti visos komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės komunikacijos, ryšių su visuomene, skaitmeninės komunikacijos, influencerių, žiniasklaidos planavimo, reklamos, rinkodaros, kūrybinės agentūros ir kitaip save vadinančios komunikacijos industrijos dalyvės, kurios atitiks KIA Etikos kodekso ir Veiklos kokybės standarto nuostatus ir gaus dabartinių asociacijos narių rekomendacijas.
Per 11-a metų asociacijos veiklos laikotarpį komunikacijos industrija smarkiai keitėsi. Šalia tradicinių ryšių su visuomene atsirado skaitmeninės komunikacijos kryptis ir kitos paslaugos. Tai ir lėmė asociacijos sprendimą išplėsti savo veiklą. Komunikacijos paslaugų integracija ir jų įvairumas tik padidino šių paslaugų kokybės standarto ir šios srities savireguliacijos poreikį, išplatintame pranešime teigia Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas.
Pasak A. Jonkaus, asociacijos durys platesniam ratui įmonių atveriamos pačiu laiku karantinas pažadino poreikį vienytis, visuomeniniais pagrindais daugiau duoti visuomenei, kartu rūpintis profesiniais interesais ir parodyti komunikacijos kuriamą vertę bei teikiamas galimybes šiuo neįprastu metu.
Keičiasi ir asociacijos interneto svetainė: vietoje buvusio adreso Rsva.lt nuo spalio 23 d. bus naudojamas Komunikacija.lt.
Geriausi metai
2019 m. komunikacijos sektoriui buvo vieni geriausių po 2008-ųjų finansų krizės: asociacijai priklausančios agentūros pernai išplėtė paslaugų portfelį ir apyvartą padidino 15,2%, o tiesiogines pajamas 11,4%. Asociacijos vienijamos 8 agentūros pernai uždirbo 4,84 mln. Eur tiesioginių pajamų, o bendroji apyvarta išaugo iki 9,77 mln. Eur.
KIA vienija aštuonias, daugiau nei pusę ryšių su visuomene rinkos apimančias agentūras: Adverum, Agency 1323, co:agency, Headline, Idea Prima, Integrity PR, Nova media ir PR Service/Edelman Affiliate. Asociacijai nepriklauso didžiausius pardavimus skaičiuojančios komunikacijos rinkos lyderės Publicum, Berta And, Fabula Hill+Knowlton Strategies.
VŽ rašė, kad 30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos 2,8%.
Gerokai sėkmingesnius metus skaičiuoja rinkos lyderės visos pirmajame šešetuke esančios agentūros skaičiuoja dviženklį šuolį, riebesnį rinkos kąsnį pernai pavyko atsiriekti ir ne vienai mažesnei komunikacijos bendrovei.
Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur ir buvo 13,6% didesnės nei 2018 m. Atitinkamai agentūrų tiesioginės pajamos eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, pakilo kiek kukliau 2,8%, iki 11,5 mln. Eur. Grynojo pelno agentūros gavo 3,6% mažiau nei ankstesniais metais. Plačiau skaitykite čia.
Lietuvoje taip pat veikia ir komunikacijos specialistus vienijanti Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti