Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Publikuota: 2020-10-22
Artūras Jonkus, „Agency 1323“ direktorius, KIA Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Artūras Jonkus, „Agency 1323“ direktorius, KIA Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).

Iki šiol asociacija vienijo tik ryšių su visuomene agentūras. Nuo šiol KIA nariais galės tapti visos komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės – komunikacijos, ryšių su visuomene, skaitmeninės komunikacijos, influencerių, žiniasklaidos planavimo, reklamos, rinkodaros, kūrybinės agentūros ir kitaip save vadinančios komunikacijos industrijos dalyvės, kurios atitiks KIA Etikos kodekso ir Veiklos kokybės standarto nuostatus ir gaus dabartinių asociacijos narių rekomendacijas.

„Per 11-a metų asociacijos veiklos laikotarpį komunikacijos industrija smarkiai keitėsi. Šalia tradicinių ryšių su visuomene atsirado skaitmeninės komunikacijos kryptis ir kitos paslaugos. Tai ir lėmė asociacijos sprendimą išplėsti savo veiklą. Komunikacijos paslaugų integracija ir jų įvairumas tik padidino šių paslaugų kokybės standarto ir šios srities savireguliacijos poreikį“, – išplatintame pranešime teigia Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas.

Pasak A. Jonkaus, asociacijos durys platesniam ratui įmonių atveriamos pačiu laiku – karantinas pažadino poreikį vienytis, visuomeniniais pagrindais daugiau duoti visuomenei, kartu rūpintis profesiniais interesais ir parodyti komunikacijos kuriamą vertę bei teikiamas galimybes šiuo neįprastu metu.

Keičiasi ir asociacijos interneto svetainė: vietoje buvusio adreso „Rsva.lt“ nuo spalio 23 d. bus naudojamas „Komunikacija.lt“.

Geriausi metai

2019 m. komunikacijos sektoriui buvo vieni geriausių po 2008-ųjų finansų krizės: asociacijai priklausančios agentūros pernai išplėtė paslaugų portfelį ir apyvartą padidino 15,2%, o tiesiogines pajamas – 11,4%. Asociacijos vienijamos 8 agentūros pernai uždirbo 4,84 mln. Eur tiesioginių pajamų, o bendroji apyvarta išaugo iki 9,77 mln. Eur.

KIA vienija aštuonias, daugiau nei pusę ryšių su visuomene rinkos apimančias agentūras: „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“. Asociacijai nepriklauso didžiausius pardavimus skaičiuojančios komunikacijos rinkos lyderės „Publicum“, „Berta And“, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

VŽ rašė, kad 30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos – 2,8%.

Gerokai sėkmingesnius metus skaičiuoja rinkos lyderės – visos pirmajame šešetuke esančios agentūros skaičiuoja dviženklį šuolį, riebesnį rinkos kąsnį pernai pavyko atsiriekti ir ne vienai mažesnei komunikacijos bendrovei.

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur ir buvo 13,6% didesnės nei 2018 m. Atitinkamai agentūrų tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, – pakilo kiek kukliau – 2,8%, iki 11,5 mln. Eur. Grynojo pelno agentūros gavo 3,6% mažiau nei ankstesniais metais. Plačiau skaitykite čia.

Lietuvoje taip pat veikia ir komunikacijos specialistus vienijanti Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Išrinkta rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias Lietuvos...

Rinkodara
08:50
NVSPL viešųjų ryšių specialistu įdarbintas „Bosanovos“ akcininkas K. Taukačikas

Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos (NVSPL), atsakingos už koronaviruso tyrimus,...

Rinkodara
2020.11.28
„CityBee“ garsiai išleido ir pasitiko sugrįžusią darbuotoją 22

Prieš metus „CityBee“, pasitelkusi kampaniją su šūkiu „Pija, pasilik!“, bandė išlaikyti į „Google“ atstovybę...

Rinkodara
2020.11.23
K. Meidė: lyderystė krizės metu yra lengvesnė nei štilyje Premium 1

Privalu operatyviai spręsti net ir mažas krizes, nes, nieko nedarant, tai gali atvesti į dar didesnę.

Prekyba
2020.11.20
„Moki veži“ pratęsė bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo partneriais

Statybinių medžiagų, remonto, apdailos bei sodo ir buities prekių parduotuvių tinklas „Moki Veži“ pratęsė jau...

Rinkodara
2020.11.19
„Cgates“ rinkodarai vadovaus D. Filmanavičiūtė 3

Prie TV ir interneto paslaugų tiekėjos „Cgates“ rinkodaros vairo stoja Dovilė Filmanavičiūtė.

Rinkodara
2020.11.17
„Litgrid“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorius „Litgrid“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2020.11.16
„Avia Solutions Group“ paskyrė portalo „AeroTime Hub“ vadovą

„Avia Solutions Group“ (ASG) valdomas skaitmeninis aviacijos informacijos centras „AeroTime Hub“ praneša, kad...

Sudegintų banknotų prezentacija: kaip laimėti auditorijos dėmesį Premium

Kiek kainuoja bloga prezentacija? Ogi tiek, kad mažiau būtų išleista, jei pranešėjas ne nuobodžiai kalbėtų, o...

Verslo klasė
2020.11.15
M. Katkus: gerai, kad D. Trumpo šou vyksta po rinkimų į Seimą Premium 1

Įtemptoje kovoje dėl JAV prezidento posto pergalę išplėšęs Demokratų partijos kandidatas Joe Bidenas į...

Rinkodara
2020.11.13
Kviečia rungtis konkurse „PR Lapės“

Prasideda paraiškų priėmimas į kūrybiškiausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų konkursą „PR Lapės...

Rinkodara
2020.11.10
„Circle K“ turi naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Kanados kapitalo bendrovės „Alimentation Couche-Tard“ valdomas degalinių tinklas „Circle K“ pradėjo dirbti su...

Rinkodara
2020.11.09
„Lidl“ komunikacijos mastas signalizuoja apie ambicijas rinkoje Premium

Nepaisant pandemijos šoko ir stipraus nuosmukio pavasarį, reklamos apimtis Lietuvoje, lyginant 2020 m. ir...

Rinkodara
2020.11.09
„Devbridge“ turi naują komunikacijos vadovę

JAV programavimo paslaugų įmonėje „Devbridge“ komunikacijos direktorės pareigas pradėjo eiti Rasa...

Rinkodara
2020.11.05
LRT turi naują atstovę ryšiams su visuomene 2

Nacionalinio transliuotojo LRT atstove ryšiams su visuomene pradeda dirbti Miglė Savickaitė, pakeisdama iki...

Rinkodara
2020.11.04
Skaitmeninės agentūros: nerimo netrūksta, bet tai galimybių metas Premium

Šiemetė pandemija sujaukė reklamos rinką, tačiau skaitmeninėms agentūroms atvėrė naujų galimybių.

Rinkodara
2020.11.04
Lietuvos paštas turi naują komunikacijos vadovę 3

Nuo lapkričio 3 d. valstybės valdomos įmonės Lietuvos paštas Komunikacijos departamentui pradėjo vadovauti...

Rinkodara
2020.11.03
Po konkurso „Luminor“ pasirinko ligšiolinius komunikacijos partnerius

Surengęs naują komunikacijos paslaugų konkursą, bankas „Luminor“ ryšių su visuomene partneriais pasirinko...

Rinkodara
2020.11.03
Rinkimuose – svarus matomumo koziris

Analizuojant rinkimų rezultatus ir kandidatų į Seimą komunikaciją bei matomumą žiniasklaidoje, matyti, kad...

Rinkodara
2020.10.31
Į „NAPA Baltic“ finalą atrinkta 40 pakuotės dizaino darbų

Baltijos šalių pakuotės dizaino apdovanojimų „NAPA Baltic“ komisija į finalą atrinko 40 darbų – 24 iš...

Rinkodara
2020.10.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus