„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2020-07-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra „co:agency“.

Partnerių atrankoje buvo kviestos dalyvauti visos Lietuvos ryšių su visuomene agentūros, taip pat savarankiškai dirbančių profesionalų susivienijimai. Atvirame dviejų etapų konkurse iš viso dalyvavo 7 agentūros.

„„Bitė“ veikia kaip didelis startuolis – esame greiti, lankstūs, vienas darbuotojas turi nemažai atsakomybių ir veikia laisvai, be to nuolat ieškome naujovių, leidžiančių mūsų paslaugas klientams teikti patogiau ir efektyviau tam, kad jų kasdienybė būtų lengvesnė. Rinkdamiesi partnerį daug dėmesio skyrėme tokioms savybėms kaip greitis ir drąsa, orientacija į rezultatą, noras kartu ieškoti ir rasti naujų nestandartinių komunikacijos sprendimų“, – išplatintame pranešime sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.

Iki rudens „Bitė“ dar bendradarbiaus ir su ligšioline komunikacijos partnere agentūra „Integrity“.

„Su ligšioliniais partneriais dirbome apie 12 m. Tai ilgas, įvairiapusių patirčių kupinas kelias, kurį kartu nuėjome su puikia „Integrity“ komanda. Dėkojame jiems už profesionalumą, puikias idėjas, paramą iššūkių metais ir dešimtis drauge įgyvendintų kampanijų, kurios prisidėjo kuriant klientų vertinamą „Bitės“ veidą“, – pažymi P. Kuisys.

„co:agency“ teiks „Bitei“ integruotos komunikacijos paslaugas: strategines konsultacijas, rūpinsis bendrovės korporatyvine komunikacija, prisidės stiprinant darbdavio reputaciją, įgyvendinant „Bitės Profų“ liniją bei kitas kampanijas.

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Camelia“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“ ir kt. Agentūroje šiuo metu dirba per 20 specialistų.

Įmonei taip pat priklauso 70% skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.

Pagal pajamas tarp ryšių su visuomene bendrovių „co:agency“ rikiuojasi trečia. Tarp TOP10 agentūrų ji 2019 m. skaičiavo didžiausią pajamų šuolį (32,4%), tačiau agentūros tiesioginės pajamos pernai beveik nepasikeitė. Plačiau skaitykite čia.

2019 m. bendra „co:agency“ ir „Relevant“ apyvarta viršijo 3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos perkopė 800.000 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
05:45
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 4

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda Premium

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.07.27
RSVA narių apyvarta augo 15%

Komunikacijos asociacijos RSVA agentūrų pajamos pernai augo 15,2%, o tiesioginės pajamos – 11,4%. Asociacijai...

Rinkodara
2020.07.27
Pirmasis pandemijos egzaminas išlaikytas, didžiausi iššūkiai – rudenį Premium 3

30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos...

Rinkodara
2020.07.27
Automatiniai atsakymai per atostogas: ką galima pasakyti 1

Automatinės žinutės, aktualios per atostogas, – taip pat yra turinys. Todėl nustatant tokias, reikia...

Gazelė
2020.07.26
Tyrimas: dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje kalbantys vadovai Premium

Šiemet visuomenėje išaugo lyderystės poreikis, todėl įmonės vis daugiau dėmesio skiria vadovų komunikacijai.

Rinkodara
2020.07.21
„Swedbank“ komunikuoti padės dvi agentūros  1

„Swedbank“ pratęsė savo partnerystę su komunikacijos agentūra „Integrity PR“, kuri bankui toliau padės...

Rinkodara
2020.07.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus