2020-02-17 14:18

„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos planavimo partneriais pasirinko agentūrą PHD.

Sutartis su PHD pasirašyta po keletą mėnesių vykusio žiniasklaidos planavimo agentūrų konkurso, kuriame dalyvavo keturios įmonės.

Rasa Marcinkevičienė, „Tamro Lietuva“ vadovė ir „Benu Lietuva“ mažmeninės prekybos direktorė, išplatintame pranešime pažymi, kad valdo stiprų prekės ženklą, tačiau veikia labai prisotintoje ir konkurencingoje rinkoje.

„Esame didelių ambicijų turinti įmonė, todėl mums buvo svarbu rasti tinkamą partnerį kitam „Benu“ plėtros etapui“, – teigia R. Marcinkevičienė.

UAB „Tamro“ yra „Tamro Baltics“ dalis, priklausanti tarptautinei „Phoenix“ grupei, platinančiai farmacijos produktus 26 Europos šalyse.

52795
130817
52791