LiMA pakeitė komunikacijos partnerius

Publikuota: 2020-02-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rinkodaros ir komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) komunikacija nuo šiol rūpinsis agentūra „co:agency“ (anksčiau – „Gravitas Partners“).

Ji teiks asociacijai korporatyvinės ir ekspertinės komunikacijos paslaugas, padės viešinti renginius, konsultuos išorinės ir vidinės komunikacijos klausimais. „co:agency“ taip pat tampa LiMA nare.

VŽ primena, kad šį sausį buvo paskelbta, kad pastaruosius metus sparčiai išaugusi „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir vadinsis „co:agency“.

„Nuo pat veiklos pradžios mūsų asociacijos misija buvo ne tik Lietuvos rinkodaros bendruomenės vienijimas, bet ir kuriamos vertės suvokimo šalyje didinimas. Komunikacijai, vienam pagrindinių mūsų bendruomenės įrankių šiam tikslui siekti, visada skyrėme labai daug dėmesio“, – išplatintame pranešime pažymi Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas.

Pasak „co:agency“ partnerės Rūtos Diržanauskaitės, šis bendradarbiavimas atspindi ir pačios agentūros pokyčius: „Pastaruosius keletą metų plėtėme savo kompetencijų spektrą, integruodami vis daugiau rinkodaros, kūrybos, skaitmeninės komunikacijos sprendimų, kad teikiamos paslaugos atitiktų naują komunikacijos realybę. Todėl bendradarbiavimas su LiMA, kuri daug dėmesio skiria marketingo ir komunikacijos kompetencijų Lietuvoje stiprinimui, šios srities specialistų ugdymui, mums bus ne tik įdomus, bet ir prasmingas iššūkis“.

LiMA vienija daugiau nei 1.200 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje ir bendradarbiauja su kitomis organizacijomis.

Ligi šiol keletą pastarųjų metų LiMA komunikacijos partneriais buvo agentūra „Ad verum“.

Komunikacijos agentūros „co:agency“ klientų sąraše: „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „GetJet“, „PlayStation“ ir t.t.

Agentūroje šiuo metu dirba 23 specialistai. Įmonei taip pat priklauso 70% skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.

2018 m. „co:agency“ apyvarta siekė 2,17 mln. Eurų, o tiesioginės pajamos – 669.000 Eur. Preliminariais duomenimis, 2019 m. bendrovės apyvarta perkopė 2,5 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 10

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacija dėl pinigų plovimo: „Swedbank“ nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
L. Aleksandravičė: patys vartotojai tampa „influencerių reklamos policija“ Premium

Gruodį paskelbusi rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose,...

Rinkodara
2020.02.11
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„McDonald‘s“ reklamos – be prekės ženklo ir pavadinimo

Reklama – be logotipo, pavadinimo ir vaizdų, tačiau puikiai identifikuojama vartotojų. Reklamos agentūra „Leo...

Rinkodara
2020.02.08
Provokacijos ir saviironijos koziriai naujoje „Go Vilnius“ reklamoje Premium 1

Sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują sostinės reklamą. Ekspertai pliusą...

Rinkodara
2020.02.05
„Kaunas 2022“ iš privataus sektoriaus viliasi pritraukti 2 mln. Eur

Europos kultūros sostine besiruošiantis tapti Kaunas į programą siekia įtraukti ir Lietuvoje veikiančias...

Rinkodara
2020.02.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau