LiMA pakeitė komunikacijos partnerius

Ji teiks asociacijai korporatyvinės ir ekspertinės komunikacijos paslaugas, padės viešinti renginius, konsultuos išorinės ir vidinės komunikacijos klausimais. „co:agency“ taip pat tampa LiMA nare.
VŽ primena, kad šį sausį buvo paskelbta, kad pastaruosius metus sparčiai išaugusi „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir vadinsis „co:agency“.
„Nuo pat veiklos pradžios mūsų asociacijos misija buvo ne tik Lietuvos rinkodaros bendruomenės vienijimas, bet ir kuriamos vertės suvokimo šalyje didinimas. Komunikacijai, vienam pagrindinių mūsų bendruomenės įrankių šiam tikslui siekti, visada skyrėme labai daug dėmesio“, – išplatintame pranešime pažymi Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas.
Pasak „co:agency“ partnerės Rūtos Diržanauskaitės, šis bendradarbiavimas atspindi ir pačios agentūros pokyčius: „Pastaruosius keletą metų plėtėme savo kompetencijų spektrą, integruodami vis daugiau rinkodaros, kūrybos, skaitmeninės komunikacijos sprendimų, kad teikiamos paslaugos atitiktų naują komunikacijos realybę. Todėl bendradarbiavimas su LiMA, kuri daug dėmesio skiria marketingo ir komunikacijos kompetencijų Lietuvoje stiprinimui, šios srities specialistų ugdymui, mums bus ne tik įdomus, bet ir prasmingas iššūkis“.
LiMA vienija daugiau nei 1.200 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.
Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje ir bendradarbiauja su kitomis organizacijomis.
Ligi šiol keletą pastarųjų metų LiMA komunikacijos partneriais buvo agentūra „Ad verum“.
Komunikacijos agentūros „co:agency“ klientų sąraše: „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „GetJet“, „PlayStation“ ir t.t.
Agentūroje šiuo metu dirba 23 specialistai. Įmonei taip pat priklauso 70% skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.
2018 m. „co:agency“ apyvarta siekė 2,17 mln. Eurų, o tiesioginės pajamos – 669.000 Eur. Preliminariais duomenimis, 2019 m. bendrovės apyvarta perkopė 2,5 mln. Eur.