Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Publikuota: 2020-01-10
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė, Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius ir Dainius Dundulis, „Norfa“ vadovas, rodo žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ atliktas tyrimas.

Bendrovė tyrimo metu analizavo apie 250 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionalinius ir regioninius leidinius, interneto bei naujienų agentūrų pranešimus, radijo ir TV laidų informaciją (neįtraukiant užsakomųjų straipsnių).

„Suskaičiavome, kad 2019-aisiais žiniasklaidoje buvo užfiksuota per 2.800 vadovų citatų. Labiausiai atsiplėšusi nuo kitų vadovų – pirmoje vietoje esanti K. Meidė. Praėjusiais metais užfiksuota per 1.200 jos citatų“, – išplatintame pranešime teigia Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė.

nuotrauka::1nocrop

Vertinant žiniasklaidoje aktyviausius vadovus matyti, kad lyderių pozicijas išlaiko atstovai iš 3 tradiciškai į dešimtuką patenkančių verslo sričių: prekybos tinklų, telekomunikacijų ir bankų. Net 9 iš 10 vadovų yra būtent iš šių segmentų.

Anot V. Kairienės, daugiausia vadovų citatų fiksuota bendrovių valdymo, pavyzdžiui: plėtros, ateities planų ar finansinių rezultatų, o taip pat ekspertinių pasisakymų temose – jos sudarė daugiau nei 70% visų komentarų.

Tyrimo duomenimis, mažiausiai 2019-aisiais vadovai kalbėjo apie savo įmonių teikiamas paslaugas ar produktus – tokios žinios apie tai sudarė tik 7% visų pasisakymų.

Pasak V. Kairienės, lyginant su 2018-aisiais, praėjusiais metais dažnėjo vadovų pasisakymų, susijusių su darbdavio komunikacija.

„Vadovai praėjusiais metais vis daugiau kalbėjo apie savo įmones kaip apie darbdavį, taip pat apie socialinę atsakomybę. Dažniausiai jie džiaugėsi augančiais atlyginimais, geresnėmis darbo sąlygomis ar naujais biurais“, – vardina V. Kairienė.

Tyrimo duomenimis, apie atlyginimus dažniausiai komunikavo „Norfa“ ir „LIDL“, apie darbuotojų gerovę – „Maxima“ bei „Gjensidige“, o tuo tarpu „Tele2“ skelbė apie naujo kontaktų centro steigimą ir naujų darbo vietų kūrimą.

VŽ rašė, kad kitos tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys panašūs: dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį 2019 m. pusmetį buvo cituojama Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė, antroje pozicijoje – Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės vadovas. Trečias - Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
14:17
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau