2018-02-26 13:17

Pokyčių komunikacija: vadovo indėlis ir pokalbių virtuvėlėje svarba

Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Net jei vykdomi pokyčiai įmonėje yra teigiami, daugeliui darbuotojų tai yra žingsnis už komforto zonos, paprastai lydimas nerimo ir streso, tad norint kiek įmanoma sklandesnio proceso itin svarbu tinkamai sudėliota komunikacijos strategija, vadovo bei komandos įsitraukimas ir atgalinis darbuotojų ryšys.

„Kai jau priimamas sprendimas įgyvendinti pokytį, bene svarbiausias ir jautriausias momentas, kada į tai įsitrauks komunikacijos vadovas arba visas jo padalinys ir kiek juo ar jais bus pasitikima. Mano patirtis rodo, kad geriausiai sekėsi tada, kai buvau vienas pirmųjų, sužinojęs ir įsitraukęs į pokytį nuo pat pradžios“, – kalba Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas, pastaruosius metus vadovavęs DNB (neseniai susijungęs su banku „Nordea“ pakeitė pavadinimą į „Luminor“) Komunikacijos skyriui.

„Taip jau atsitiko mano karjeroje, kad ateini į įmonę, apšyli kojas ir viskas verčiasi aukštyn kojomis. Pokyčiai, su kuriais man teko susidurti skirtingose bendrovėse, buvo įvairūs: nuo kultūrinių, vertybinių iki didžiosios dalies organizacijos pasikeitimo viduje ar verslo pardavimo konkuruojančiai organizacijai, arba susijungimo. Kalbant apie naujausią patirtį, bankus, tai buvo bene didžiausias iššūkis man kaip komunikacijos specialistui, nes vyko kompleksiškiausias ir sudėtingiausias pokytis“, – VŽ organizuotame renginyje apie pokyčių komunikaciją kalbėjo p. Lopeta.

52795
130817
52791