Pokyčių komunikacija: vadovo indėlis ir pokalbių virtuvėlėje svarba

„Kai jau priimamas sprendimas įgyvendinti pokytį, bene svarbiausias ir jautriausias momentas, kada į tai įsitrauks komunikacijos vadovas arba visas jo padalinys ir kiek juo ar jais bus pasitikima. Mano patirtis rodo, kad geriausiai sekėsi tada, kai buvau vienas pirmųjų, sužinojęs ir įsitraukęs į pokytį nuo pat pradžios“, – kalba Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas, pastaruosius metus vadovavęs DNB (neseniai susijungęs su banku „Nordea“ pakeitė pavadinimą į „Luminor“) Komunikacijos skyriui.
„Taip jau atsitiko mano karjeroje, kad ateini į įmonę, apšyli kojas ir viskas verčiasi aukštyn kojomis. Pokyčiai, su kuriais man teko susidurti skirtingose bendrovėse, buvo įvairūs: nuo kultūrinių, vertybinių iki didžiosios dalies organizacijos pasikeitimo viduje ar verslo pardavimo konkuruojančiai organizacijai, arba susijungimo. Kalbant apie naujausią patirtį, bankus, tai buvo bene didžiausias iššūkis man kaip komunikacijos specialistui, nes vyko kompleksiškiausias ir sudėtingiausias pokytis“, – VŽ organizuotame renginyje apie pokyčių komunikaciją kalbėjo p. Lopeta.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai