„Vytauto“ pakuočių sprendimas pelnė apdovanojimą JAV

Pasak Aistės Miliūtės, gėrimų gamintojos „Birštono mineraliniai vandenys ir Ko“ vadovės, šis apdovanojimas buvo skirtas už mineralinio vandens „Vytautas“ etiketę su tostais, kuriuos internetinėje svetainėje nuo 2023 m. lapkričio iki 2024 m. gruodžio pabaigos galėjo rašyti visi norintys.
„Palinkėjimų buvo labai daug – virš milijono. Didelė dalis jų pateko ant „Vytauto“ etiketės, tad kone kiekvienas vandens butelis tapo išskirtiniu ir turėjo individualią žinutę: „Už gerą muziką“, „Už gyvenimą“, „Už Lietuvą“, „Už dar 100“ ir t. t. Už šią idėją laimėta nominacija – didelis įvertinimas, nes Lietuva buvo pastebėta tarp pasaulinių, kiekvienam gerai pažįstamų prekės ženklų“, – kalba A. Miliūtė.
„PAC Global Awards“ apdovanojimuose „Vytautas“ buvo įvertintas už geriausią riboto leidimo etiketės projektą. Šioje kategorijoje apdovanojimus taip pat pelnė „Budweiser“, „Hennessy“, „Oreo“ ir t. t.
„Džiugu, jog Lietuvoje kurtam produktui ir jo vizualizacijai teko galimybė reprezentuoti šalį tarp planetos gigantų ir net dalį jų nurungti“, – teigia A. Miliūtė.
Pasak A. Miliūtės, išskirtinio dizaino etiketės idėja gimė 2023 m. pabaigoje, minint „Vytauto“ 100 metų sukaktį, ir buvo realizuota per 3 mėn. 2024 m. pradžioje.
Kelias nuo idėjos iki jos išpildymo nebuvo ilgas, o apie aplikavimą į „PAC Global Awards“ apdovanojimus sužinojome iš savo partnerių, su kuriais įgyvendinome patį dizaino projektą, pasakoja A. Miliūtė.
„HP Digital Print“ išpildyta etiketės idėja pasirodė verta tarptautinio dėmesio, tad jie inicijavo paraiškos pateikimą. Žinoma, nominacijai buvo keliami tam tikri reikalavimai, vertinant tiek pačią idėją, jos išpildymą, tiek kitus kriterijus. Rezultatas – neseniai Niujorke įteiktas apdovanojimas, įrodantis, kad net ir nedidelės šalies verslai gali tapti unikalios rinkodaros pavyzdžiu ir būti pastebėti“, – sako A. Miliūtė.
„PAC Global Awards“ – kasmet Niujorke vystantys viso pasaulio prekės ženklų pakuočių apdovanojimai. Juose prioritetas teikiamas įtraukčiai, prieinamumui, tvarumui ir bendradarbiavimui.
Šiais metais apdovanojimai skirti penkiose nominacijose: „Prekės ženklo rinkodara“, „Prekės ženklo rinkodaros specializacija“, „Pakuotės dizaino inovacija“, „Tvaraus pakuotės dizainas“ ir „PAC IOU dizaino“ kategorijose. Visos jos dar skirstomos į smulkesnes kategorijas.
Idėja – ne nauja
Limituoto leidimo gaminiai su individualizuotomis etiketėmis – nėra nauja idėja.
Vienas pirmųjų tokių pabandymų – dar 2013 m. visoje Europoje, o taip pat ir Lietuvoje startavusi „Coca Cola“ rinkodaros akcija, kai daugelį šio gėrimo buteliukų papuošė populiarūs šalyje žmonių vardai ir bendriniai žodžiai.
Kaip tuokart pažymėjo pati gamintoja, tai buvo pirmas kartas per daugiau nei 100 m., kai vienas seniausių ir labiausiai vertinamų prekės ženklų pabandė pakeisti savo išvaizdą bei vizualinį identitetą.
Ne kartą panašius sprendimus įgyvendino ir „MV Group“. Pavyzdžiui, 2020 m. ji pristatė projektą, kai vienas produktas turėjo 100.000 skirtingų etikečių variantų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai