Taiklus „Coca Cola“ komunikacijos šūvis

Publikuota: 2013-06-17
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
„Verslo žinios“

Nuo gegužės Lietuvoje, kaip ir visoje Europoje, startavo nauja „Coca Cola“ rinkodaros akcija: daugelį šio gėrimo buteliukų papuošė populiarūs šalyje žmonių vardai bei bendriniai žodžiai.

Gamintoja tikslesnių rinkodaros sėkmės Lietuvoje skaičių neatskleidžia. Tačiau juos byloja gerokai išaugę pardavimai, kuriuos fiksuoja šalies prekybos tinklai bei gėrimų gamintojos sukurtos svetainės lankomumas – čia Lietuva, atsižvelgiant į gyventojų skaičių, yra TOP3 tarp Vidurio ir Pietų Europos šalių.„Tai novatoriškas sprendimas. Užrašydama vardus ant milijonų buteliukų bei skardinių, „Coca Cola“ rodo pagarbą savo vartotojams, taip skatindama juos dalintis, bendrauti ir kartu vartoti“, - teigia Evelin Ojamets, „Coca-Cola Baltic“ viešųjų ryšių bei rinkodaros vadovė.Kitaip tariant, pasak jos, tai yra pirmas kartas per daugiau nei 125 m., kai vienas seniausių ir labiausiai vertinamų prekės ženklų pabandė pakeisti savo išvaizdą bei vizualinį identitetą.
„Keičiasi technologijos, žmonių gyvenimo būdas, įpročiai, komunikacijos būdai, keliai, tad keičiamės ir mes. Pats „Coca Cola“ gėrimas nesikeitė per visus ilgus gyvavimo metus ir nesikeis, tačiau keičiasi mūsų bendravimas su vartotoju. Pasauliniai prekės ženklai turi ieškoti naujų kelių į vartotojo krepšelį, būti artimesni žmonėms“, - įsitikinusi p. Ojamets.Pasak p. Ojamets, ši rinkodaros kampanija yra pirmas toks bandymas Europoje – joks kitas prekės ženklas tokio masto projekto dar nebandė.Tokia pati rinkodaros kampanija „Dalinkis Coca Cola“ praėjusiais metais buvo vykdoma Australijoje. „Ir ji buvo labai sėkminga“, - nedetalizuodama konkretesnių skaičių sako bendrovės atstovė.Lietuva – TOP trejetuke
35 Europos šalyse bendrovė atrinko po 150 populiariausių vardų ir daugiau kaip 20 bendrinių, dažnai vartojamų žodžių.„Buvo atrinkti populiariausi jaunų žmonių vardai, atsižvelgiant į statistinius, etninius kiekvienos šalies niuansus“, - pasakoja p. Ojamets, tačiau dar nesiima vertinti šios rinkodaros rezultatų.
„Kampanija yra unikali ir tikrai labai didelė, ji tęsis visą vasarą, tad dar anksti pateikti vertinimus - rezultatus skaičiuosime rudenį. Tačiau mes tikime, kad tai bus sėkmingas projektas. Remiamės atsiliepimais, kuriuos girdime kasdien parduotuvėse, gatvėse, socialiniame tinkle „Facebook“. Kampanijos sėkmė kartais atsispindi ir tuščiose lentynose“, - šypsosi p. Ojamets.
Vienas projekto sėkmės rodiklių – specialiai šiai kampanijai sukurtoje svetainėje iki birželio vidurio jau apsilankė daugiau nei 53.000 lankytojų.„Pagal šį rodiklį, įvertinus gyventojų skaičių, Lietuva yra TOP3 tarp vidurio ir Pietų Europos šalių“, – skaičiuoja p. Ojamets.40% daugiau
Nors gėrimų gamintoja sėkmės skaičiais dar negrindžia, tai iliustruoja prekybininkų pateikti pardavimų duomenys.
Renata Saulytė, „Maxima LT“ komunikacijos vadovė, skaičiuoja, jog mažesnės talpos „Coca Cola“ buteliukų šią gegužę bei per pirmąją birželio pusę, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu, parduota net 40% daugiau.
„Šį augimą tikrai galime sieti su rinkodaros akcija, nes šiai pozicijai minimu periodu nuolaidos nebuvo taikomos. Paprastai "Coca Cola" pardavimai yra stabilūs, tai yra gėrimų lyderis, ir didelių svyravimų, jei nesiūlomos akcijos, nebūna. Tad šiuo atveju sėkmės laurus reiktų atiduoti rinkodaros sprendimui“, – sako p. Saulytė.Įdomūs sprendimai reikalingi
Pasak Artūro Olšausko, žiniasklaidos planavimo agentūros UAB „Media House“ verslo plėtros vadovo, įmonių strategija, jog 70% rinkodaros biudžeto reiktų skirti tradiciniams, 20% – jau žinomiems inovatyviems ir 10% – visiškai nepatikrintiems, naujiems, įdomiems sprendimams, yra teisinga.
"Šią "Coca Cola“ kampaniją reiktų priskirti tiems 10%. Ir akivaizdu, jog rezultatai buvo sėkmingi, tad sprendimą bendrovė, pabandžiusi jį Australijoje, išplėtė ir į kitus regionus, o kartu rinkodaros sprendimas dabar jau priskirtinas kitai kategorijai – patikrintoms inovatyvioms kampanijoms“, - teigia p. Olšauskas.
Jis teigia, jog ilgaamžis prekių ženklas „Coca Cola“ daug kam asocijuojasi su konservatyvumu.
„Tad paskutiniais metais iš tiesų regime daug naujų, įdomių bendrovės rinkodaros sprendimų, kuriais tarsi bandoma ją „pajauninti“, atnaujinti jos įvaizdį“, - vertina p. Olšauskas..

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
14:17
„Vilniaus vandenys“ aiškinasi, iš kur nuotekose atsidūrė plastiko dalelių

„Vilniaus vandenys“ pirmadienį pranešė besiaiškinantys, iš kur nuotekose atsirado plastiko dalelių.

Dėl techninių kliūčių į Vilnių grįžo į Egiptą skridęs lėktuvas 1

Dėl techninių kliūčių sekmadienio rytą į Vilniaus oro uostą grįžo iš jo į Egiptą skridęs „GetJet Airlines“...

Turkijos viešbučiai turistams privalės atskleisti „viskas įskaičiuota“ patiekalų ir gėrimų sudėtį

Alergija ar diabetu sergantiems žmonėms taps lengviau orientuotis turkiškų viešbučių patiekalų asortimente.

Paslaugos
2020.01.19
Šarm el Šeichas ir Eilatas įveda plastikų ribojimus, Hurgada – atsisako

Vis daugiau Raudonosios jūros kurortų įveda draudimą naudoti plastikinius maišelius ir vienkartinius indus.

Paslaugos
2020.01.19
Sukurti kliniką – 3 žingsniai, bet bijant suklysti, atrodė sudėtingiau

Sudėtingas procesas, dalijamas etapais, įgauna struktūrą ir tampa aiškesnis. Panašiai ir verslo pradžia, kur...

Gazelė
2020.01.19
„Siemens“ arenos valdytoja siekia nutraukti Palangos koncertų salės koncesiją

„Siemens“ arenos valdytoja „Universali arena“ siekia nutraukti Palangos koncertų salės koncesijos sutartį su...

Paslaugos
2020.01.18
Oro uostų vilionės – nuo saunos iki šviesos terapijos 

Oro linijų bendrovės, siekdamos išlaikyti esamus ir pritraukti naujų klientų, šiems siūlo įvairiausių...

Laisvalaikis
2020.01.18
Streikuotojų blokuotas Luvras vėl atvėrė duris lankytojams

Paryžiaus Luvras – lankomiausias pasaulyje muziejus – šeštadienį vėl atvėrė duris po protesto akcijos, per...

Paslaugos
2020.01.18
Kuria pradžiamokslį, kaip stiprinti kibernetinį saugumą

„Kurk Lietuvai“ projekto dalyviai Krašto apsaugos ministerijoje (KAM) kuria Kibernetinio saugumo vadovą...

Gazelė
2020.01.18
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Naujoji pacientų registracijos sistema: prisijungė dešimtadalis gydymo įstaigų

Per metus prie naujosios pacientų registracijos sistemos prisijungė apie dešimtadalis tą padaryti turėjusių...

Paslaugos
2020.01.18
Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei,...

Rinkodara
2020.01.17
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
„NEO Finance“ paslaugą „Neopay“ pasiūlė ir Latvijoje

Lietuvos finansų technologijų startuolis „NEO Finance“ žengė į Latviją, kur pasiūlė mokėjimo inicijavimo...

Technologijos
2020.01.17
2020-ieji advokatų versle: kas pildys kišenes ir kaip keisis įkainiai klientams Premium

Verslo advokatų kontoros 2020 m. tikisi daugiau darbo tiek padedant įgyvendinti įmonių įsigijimo sandorius,...

Paslaugos
2020.01.17
Didžiosios advokatų kontoros šiemet planuoja dviženklį pajamų augimą Premium

Nors visai verslo advokatų rinkai 2020 m. prognozuojamas 5–10% pajamų augimas, lyderių planai gerokai...

Paslaugos
2020.01.17
Teismas: vairavimo mokyklos už kartelį nubaustos teisingai

Konkurencijos taryba teisingai nubaudė 26 vairavimo mokyklas bei Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos...

Paslaugos
2020.01.16
Japonijoje šįmet žadamas dar ankstyvesnis sakurų žydėjimas

Japonijoje hanami (sakurų žydėjimo stebėjimas) yra sena šventė, į miestų parkus ir atokesnes vietoves...

Laisvalaikis
2020.01.16
„Google“ sugalvojo, kaip įvykdyti EK reikalavimus ir iš to dar uždirbti Premium

„Google“, kuriai Europos Komisija (EK) 2018 m. skyrė beveik 5 mlrd. USD baudą (4,3 mlrd. Eur), rado būdą,...

Technologijos
2020.01.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau