2020-03-26 20:01

„MV Group“ pristatė 100.000 skirtingų gaminio pakuočių

Jūratė Paulauskienė, „MV Group“ produktų vystymo skyriaus vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jūratė Paulauskienė, „MV Group“ produktų vystymo skyriaus vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Į rinką šį pavasarį „MV Group“ paleidžia unikalų projektą pakuočių dizaino srityje – pirmą kartą Lietuvoje vienas produktas turės 100.000 skirtingų etikečių variantų.

Jūratė Paulauskienė, „MV Group“ produktų kūrimo skyriaus vadovė, pasakoja, kad tokį sprendimą šiemet pasirinko riboto leidimo „Lithuanian vodka“ gaminiams.

„Ne pirmi metai pristatome šio gaminio riboto leidimo produktus, tai jau 8-as projektas. Keleriems metams buvome padarę pertrauką, tačiau sulaukėme vartotojų ir prekybininkų užklausų, tad šiemet startuojame su dar ambicingesniu projektu. Dirbame gana konservatyvioje kategorijoje, tad ieškome įdomesnių, inovatyvesnių prekės ženklo sprendimų. Taip bandome priminti apie save, sujudinti kategoriją, o kartu ir patį prekės ženklą“, – VŽ teigia J. Paulauskienė.

52795
130817
52791