Beveik ant vieno laiptelio – „Tele2“, „Telia“ ir „Maxima“
Televizijos reklamos monitoringo duomenys rodo, kad 2024 m. kalėdiniu laikotarpiu (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.), palyginti su tuo pačiu periodu ankstesniais metais, reklamos sekundžių skaičius pagrindiniuose TV kanaluose sumenko 17%, reklamos klipų skaičius – 11%, tačiau reklamdaviai šventiniu metu televizijos reklamai skyrė 9% daugiau gross reklamos išlaidų, o televizijų pasiektos suminės bendrosios auditorijos rodiklis GRP išaugo 27%, skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar“ Medijų ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė.
Tai atspindi pastarųjų metų tendenciją – augančias TV reklamos kainas. VŽ rašė, kad per 2024-uosius TV reklamos kainos augo kelis kartus, nepaisant to, kanalai bamaž visus metus išliko perpildyti reklama.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai