Beveik ant vieno laiptelio – „Tele2“, „Telia“ ir „Maxima“

Televizijos reklamos monitoringo duomenys rodo, kad 2024 m. kalėdiniu laikotarpiu (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.), palyginti su tuo pačiu periodu ankstesniais metais, reklamos sekundžių skaičius pagrindiniuose TV kanaluose sumenko 17%, reklamos klipų skaičius – 11%, tačiau reklamdaviai šventiniu metu televizijos reklamai skyrė 9% daugiau gross reklamos išlaidų, o televizijų pasiektos suminės bendrosios auditorijos rodiklis GRP išaugo 27%, skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar“ Medijų ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė.
Tai atspindi pastarųjų metų tendenciją – augančias TV reklamos kainas. VŽ rašė, kad per 2024-uosius TV reklamos kainos augo kelis kartus, nepaisant to, kanalai bamaž visus metus išliko perpildyti reklama.
„Šiuo šventiniu laikotarpiu, kaip ir ankstesniais metais, aktyviausiai reklamavosi mobiliojo ryšio operatoriai, telekomunikacijų reklamdaviai, prekybininkai, vaistinės ir kt.“, – vardina G. Juronienė.
Daugiausiai reklamai TV per šias šventes skyrė „Tele2“, „Telia“ ir „Maxima“, penketuke TOP didžiausių reklamos užsakovų yra ir „Lidl“ bei „Bitė“.
Daugiausia reklamos sekundžių transliavę kanalai – TV3 ir TV8.
Kokias reklamas įsiminė?
Reklamos investicijos gana gerai atspindi ir reklamų įsiminimą. VŽ rašė, kad telekomunikacijų trejetas šį kartą „nunešė“ prekybininkus.
„Synopticom Ad Research“ tyrimas rodo, kad praūžusiame kalėdiniame šurmulyje ryškiausiai vartotojams įsiminė visų trijų telekomunikacijų bendrovių reklamos, o lyderės laurai tenka „Telia Lietuva“, jau antrus metus per šventes kalbančiai jautriomis sveikatos temomis.
Vis tik vertinant reklamos kiekį ir įsimenamumą, sėkmingiau „iššauti“ su mažesnėmis investicijomis pavyko „Bitei Lietuva“, bet tai nestebina, nes jos reklamos epicentre buvo dainininkas Andrius Mamontovas.
„Šį kartą „Bitės“ reklamoje su judančiomis nuotraukomis drioksteli A. Mamantovas kartu su jaunystės prisiminimais ir „Fojė“ klasikinio periodo daina „Kitoks Pasaulis“. „Bitės“ pabandymas užsimoti plačiai nenuėjo veltui. Tai didžiausią įspūdį lietuviams palikusi šventinė bendrovės reklama per eilę pastarųjų metų“, – pažymi Mindaugas Liaudenskis, tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai