2025-01-12 11:14

Beveik ant vieno laiptelio – „Tele2“, „Telia“ ir „Maxima“

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tik ką praūžusiu šventiniu periodu TV ekranuose dominavo dviejų telekomunikacijų bendrovių reklama, kiek nuosaikesni šį kartą buvo prekybininkai.

Televizijos reklamos monitoringo duomenys rodo, kad 2024 m. kalėdiniu laikotarpiu (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.), palyginti su tuo pačiu periodu ankstesniais metais, reklamos sekundžių skaičius pagrindiniuose TV kanaluose sumenko 17%, reklamos klipų skaičius – 11%, tačiau reklamdaviai  šventiniu metu televizijos reklamai skyrė 9% daugiau gross reklamos išlaidų, o televizijų pasiektos suminės bendrosios auditorijos rodiklis GRP išaugo 27%, skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar“ Medijų ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė.

Tai atspindi pastarųjų metų tendenciją – augančias TV reklamos kainas. VŽ rašė, kad per 2024-uosius TV reklamos kainos augo kelis kartus, nepaisant to, kanalai bamaž visus metus išliko perpildyti reklama. 

52795
130817
52791