Reklamų tyrimas: telekomunikacijų trejetas „nunešė“ prekybininkus, įkandin „Temu“
Mindaugas Liaudenskis, tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas, teigia, kad šį kartą tarp pastebimiausių reklamų išskiria 6-ias šventinio metų pabaigos laikotarpio reklamas, o ne tradicinį TOP 10-uką.
„Remiantis atlikta apklausa, matyti, kad būtent 6-ukas sutraukė didžiąją dalį vartotojų dėmesio. Kitos reklamos buvo pastebėtos, tačiau išskirtinio įsimenamumo slenksčio jos neperžengia. Arčiausiai 6-tuko liko, tačiau į jį nepateko „Temu“, „Coca-Cola“, „Lidl“ ir „Ikea“ reklamos“, – vardina M. Liaudenskis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai