2025-01-08 05:45

Reklamų tyrimas: telekomunikacijų trejetas „nunešė“ prekybininkus, įkandin „Temu“

VŽ koliažas iš kalėdinių reklamų.
VŽ koliažas iš kalėdinių reklamų.
Praūžusiame kalėdiniame šurmulyje ryškiausiai vartotojams įsiminė visų trijų telekomunikacijų bendrovių reklamos, o lyderės laurus dedasi „Telia Lietuva“, jau antrus metus per šventes kalbanti jautriomis sveikatos temomis.

Mindaugas Liaudenskis, tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas, teigia, kad šį kartą tarp pastebimiausių reklamų išskiria 6-ias šventinio metų pabaigos laikotarpio reklamas, o ne tradicinį TOP 10-uką.

„Remiantis atlikta apklausa, matyti, kad būtent 6-ukas sutraukė didžiąją dalį vartotojų dėmesio. Kitos reklamos buvo pastebėtos, tačiau išskirtinio įsimenamumo slenksčio jos neperžengia. Arčiausiai 6-tuko liko, tačiau į jį nepateko „Temu“, „Coca-Cola“, „Lidl“ ir „Ikea“ reklamos“, – vardina M. Liaudenskis.

52795
130817
52791