2024-05-07 20:37

„Password 2024“ nugalėtojai: naujam gyvenimui pakilę „Gaidelio“ krekeriai

Efektyviausia metų rinkodaros kampanija „Gaidelio krekeriai „Traukia paragauti“. Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ rinkodaros vadovas ir Dovilė Dovidavičiūtė, reklamos agentūros „Sons & Daughters“ vadovė.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija „Gaidelio krekeriai „Traukia paragauti“. Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ rinkodaros vadovas ir Dovilė Dovidavičiūtė, reklamos agentūros „Sons & Daughters“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2024“ išrinkta konditerijos gamintojos „Vilniaus pergalės“ kampanija „Gaidelio“ krekeriai traukia paragauti“, laimėjusi ir Efektyviausios produktų įvedimo kampanijos kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą.

Per žingsnelį nuo pirmosios vietos, didžiojo prizo liko jautria tema visuomenėje prabilusi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ kampanija „Būkime vieni kitų Kalėdos“.

Savo ruožtu daugiausia „Password“ konferencijos klausytojų simpatijų surinko vaistinių tinklo „Camelia“ kampanija „Kartu vienas dėl kito“.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2505?placement=

Mantas Velykis, „Password 2024“ komisijos narys, LRT Rinkodaros skyriaus vadovas, pabrėžia, kad „Gaidelio“ kampanija varžėsi ir nugalėjo labai konkurencingoje kategorijoje, kur dėl efektyviausios kampanijos vardo varžėsi labai skirtingų kategorijų, stiprūs prekių ženklai.

„Tačiau „Gaidelis“ sugebėjo realų pokytį padaryti per labai trumpą laiką“, – pabrėžė M. Velykis.

VŽ taip pat primena, kad „Gaidelio“ krekeriai išrinkti ir sėkmingiausiu 2023 m. Lietuvos parduotuvių lentynose pasirodžiusiu nauju greito vartojimo gaminiu. 

„Tuo metu „Telia“, kuri šiek tiek nusileido laimėtojai „Vilniaus pergalei“ su „Gaidelio“ krekeriais bei pelnė kiek mažiau komisijos balsų, kviečiame sudalyvauti kitų metų „Password“. Tikimės, kad tai ne vienkartinis telekomunikacijų bendrovės žingsnis“, – ragino Paulius Senūta, „Password 2024“ komisijos narys, kūrybinės agentūros „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas.

[infogram id="3a5fcb05-e2c4-4748-a7fb-8df18f41b545" prefix="7xk" format="interactive" title="Password nugalėtojai 2024"]

Iš viso finale rungėsi 20 efektyviausių rinkodaros kampanijų.

Vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacijai ir tikslams (20%), įžvalgai (20%) bei įgyvendinimui (20%).

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta į „Įvaizdinės rinkodaros kampanijos“ (15) ir į „Efektyviausios pardavimų skatinimo“ (13) kategorijas.

52795
130817
52791