Kitoks „Telia“ žingsnis: nebeužtenka per Kalėdas kalbėti apie dovanas ir elniukus

Tokį sprendimą šį kartą pasirinko telekomunikacijų bendrovė „Telia“, kuri su kalėdine kampanija siekia atkreipti visuomenės dėmesį į regos negalią turinčius žmones ir kviečia prisidėti prie įtrauktį Lietuvoje didinančių iniciatyvų. Pagrindinė kalėdinės kampanijos žinutė – „Pamatykime vieni kitus – būkime vieni kitų Kalėdos“, o reklamų herojais tapo žmonės su regos negalia.
„Jau ne vienerius metus ieškojome temos, srities, kur galėtume atsiskleisti ir kaip prekės ženklas, ir kalbėtume apie svarbius visuomenei dalykus, tačiau, kad tai nebūtų vien užsidėta viešųjų ryšių varnelė“, – kalba Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai