2023-11-26 14:01

Kitoks „Telia“ žingsnis: nebeužtenka per Kalėdas kalbėti apie dovanas ir elniukus

Kampanijos stop kadras.
Kampanijos stop kadras.
Didieji prekių ženklai vienas po kito startuoja su šventinėmis kampanijomis, kurioms įprastai atitenka didžiausias dėmesys ir biudžetai. Dauguma verslų eina saugiu ir įprastu keliu – klipuose karaliauja tradicinis šventinis stalas ir dovanos, rečiau yra keliamos visuomenei jautrios temos.

Tokį sprendimą šį kartą pasirinko telekomunikacijų bendrovė „Telia“, kuri su kalėdine kampanija siekia atkreipti visuomenės dėmesį į regos negalią turinčius žmones ir kviečia prisidėti prie įtrauktį Lietuvoje didinančių iniciatyvų. Pagrindinė kalėdinės kampanijos žinutė – „Pamatykime vieni kitus – būkime vieni kitų Kalėdos“, o reklamų herojais tapo žmonės su regos negalia.

„Jau ne vienerius metus ieškojome temos, srities, kur galėtume atsiskleisti ir kaip prekės ženklas, ir kalbėtume apie svarbius visuomenei dalykus, tačiau, kad tai nebūtų vien užsidėta viešųjų ryšių varnelė“, – kalba Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė.

52795
130817
52791