2024-03-08 10:37

Patekti į TOP rinkodaros kampanijų varžytuves – dar savaitė

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Savaitei pratęsiamas paraiškų pateikimas – įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus „Password 2024“ gali teikti iki kovo 15 d.

Tradiciškai „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys metinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2024“ gegužės 7 d.

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas – efektyviausia Metų rinkodaros kampanija. Vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacijai ir tikslams (20%), įžvalgai (20%) bei įgyvendinimui (20%).

Anketą rasite čia.

[infogram id="633811bf-9e1f-4206-b79d-b9b4ae04e7ea" prefix="oPc" format="interactive" title="Password_2024"]

VŽ primena, kad praėjusiais metais efektyviausia Metų rinkodaros kampanija buvo išrinkta tęstinė „Telia Global Services Lithuania“ programuotojų pritraukimo kampanija „Kodo klubas“.

„Sukomės IT rate patys, tad matėme, kad nuo žaidimo kambarių, stalo futbolo ir kitų įmonių siūlomų pranašumų IT profesionalai ir programuotojai jau yra gerokai pavargę. Jie pasidarė atsparūs darbuotojų samdos agentūrų vilionėms ir įprastiniams įmonių darbuotojo įvaizdžio kampanijų pažadams. Tad ieškojome nestandartinių žingsnių“, – apie kampaniją, „pramušusią“ lubas, kalbėjo Dominykas Maisiejus, tuometis „Telia Global Services Lithuania“ komunikacijos vadovas, „Password 2024“ komisijos narys, dabar einantis „Red Bull“ automobilių sporto komunikacijos vadovo pareigas.

Pasak D. Maisiejaus, konkurse norėtųsi pamatyti stiprias mažo biudžeto kampanijas, stiprius „underdog‘us“. Tokie konkursai kaip „Password“ turi įkvėpti ir paskatinti, bet kartu ir rodyti kryptį, – jei pavyksta tai pasiekti, sukuriama vertė rinkodaros bendruomenei.

Pašnekovas, kalbėdamas apie šiemetinę situaciją ir besikeičiančias tendencijas beveik visose medijose, pabrėžia, kad tai priverčia net ir didžiausius tinginius imtis kūrybiškumo siekiant vartotojo dėmesio. Pagrindiniai iššūkiai ir toliau išlieka ne tik tęstinumas, bet gebėjimas kiekviename žingsnyje būti dar geresniu produktu, prekės ženklu, įdomesne istorija, pasiūlyti persotintai visuomenei vertę savo kuriamame turinyje. 

„Spaudimas prekės ženklams, įmonėms skatina progresą rinkodaros srityje ir, manau, tai tik į naudą, bet svarbu nepamiršti ir išlaikyti sveiką balansą“, – kalba D. Maisiejus.

[infogram id="31c83780-c975-48fa-abcd-41df4dc2b2da" prefix="EPD" format="interactive" title="Password nugaletojai 2023"]
 

52795
130817
52791