„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Žiniasklaidos planavimo agentūrų atranką „Lidl“ vienu metu vykdė įvairiose šalyse.
Konkurse Lietuvoje dalyvavo penkios agentūros. Siekiant pasirinkti geriausią partnerį ir užtikrinti atrankos skaidrumą, agentūrų siūlymus vertino keli auditoriai, taip pat ir „Schwarz“ grupės, kuriai priklauso „Lidl“, atstovas.
„Norime padėkoti savo ligšioliniams žiniasklaidos planavimo partneriams agentūrai „Media House“, su kuriais dirbome nuo pat „Lidl“ starto Lietuvoje ir kurie buvo laimėję kelis per šį laikotarpį skelbtus konkursus. Kartu įgyvendinome ne vieną svarbų projektą ir pasiekėme puikių rezultatų“, – teigia Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.
Ji padėkojo ir visiems pastarojo konkurso dalyviams, kurie skyrė laiko paruošti ir pateikti savo įžvalgas bei pasiūlymus.
„Konkurso metu vertinome kainos pasiūlymą, žiniasklaidos planavimo gebėjimus, strateginį mąstymą, gebėjimą prisiimti įsipareigojimus. Naujosios žiniasklaidos planavimo agentūros laukia daug dinamikos ir iššūkių, tad tikimės, kad jie darbų imsis su tokia pat motyvacija ir užsidegimu, kaip ir dalyvaujant konkurse“, – pranešime teigia K. Mažeikytė.
Sutartis su naujaisiais partneriais pasirašyta trejiems metams.
Tarp kitų „Lidl“ partnerių – kūrybinė agentūra „New!“, komunikacijos agentūros „co:agency“ ir „Bosanova“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, nuomonės formuotojų agentūra „Influenceriai.lt“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 72 prekybos tinklo parduotuvės 27 šalies miestuose.
VŽ rašė, „BPN Intense“ (UAB „BPN LT“) tarp žiniasklaidos planuotojų rikiuojasi antroje pozicijoje. Ji pardavimus 2022-aisiais augino bemaž 27%, iki 21,23 mln. Eur. Ankstesniais metais ji augo 35%.
„Nors ir esame jauniausia agentūra sektoriuje, startavusi 2016-aisiais, jau po trejų metų įsiveržėme į TOP trejetuką. Džiaugiamės, kad ir 2022-aisiais esame tarp lyderiaujančių agentūrų ir matome, kad ir šiais metais pavyks užtikrinti tvarų augimą“, – metinius rezultatus komentavo Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas.