2023-06-21 08:45

Krizės nuotaikas varo šalin: jau išmokome dirbti nepatogiais laikais

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2022-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo gana dosnūs, o tarp lyderių atsistojusios bendrovės pardavimus augino dviženkliu tempu. Agentūrų vadovai, žvelgdami į šiuos metus, nors ir dalijasi kiek atsargesnėmis prognozėmis, visgi drastiško mažėjimo nemato.
  • Pagrindinis klausimas – kas mūsų laukia rudenį? Atsakymo vieno nėra, net ir žinomiausių ekonomistų prognozės gerokai išsiskiria.
  • Pirmasis šių metų pusmetis reklamos rinkai nerodė jokių ryškesnių krizės ženklų.
  • Pasiekė brandos lygį, kai nustojo krūpčioti vykstant nuolatinėms permainoms.
  • Drastiškų priemonių niekas nesiima, bet nuosaikumo mato daugiau.

Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2022-ųjų rodiklius, – naujasis junginys „Dentsu Lithuania“, kuris paskutinę 2021 m. dieną į vieną juridinį vienetą sujungė tris „Dentsu“ tinklui priklausančias agentūras Lietuvoje: žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ (anksčiau – „Vizeum“) bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“. 

52795
130817
52791