Europos ADC dizaino ir reklamos apdovanojimuose – 13 finalininkų iš Lietuvos

Europos ADC dizaino ir reklamos darbų konkurse varžėsi lietuvių darbai, kuriems spalio pradžioje šalyje vykusiame festivalyje ADC*LT buvo išdalintos 38 aukso, sidabro ir bronzos bei „Grand Prix“ žvaigždės.
Į ką tik paskelbtą ADCE finalistų sąrašą pakliuvo Lietuvos agentūrų „Milk“, „Not Perfect“, „Truth“, „Fabula Rud Pedersen Group“, „Andstudio“, „Sons & Daughters“ darbai.
Finale dėl apdovanojimų varžosi ir kūrybinis sprendimas, kuriam ADC*LT komisija skyrė pagrindinį šių metų prizą – tai asmeninė kūrėjų Ernestos Valos, Adrianos Valos ir Ingridos Kirkliauskaitės iniciatyva „Cute Cure“ – pakuočių projektas, skirtas vaikų gydymui ligoninėse ar namuose.
Iš viso ADCE 2023-ųjų apdovanojimams buvo pateikti 963 darbai iš 28 Europos šalių.
Geriausius Europos kūrybos darbus renka 6 komisijos, kuriose darbuojasi 56 reklamos ir dizaino pasaulio autoritetai, tarp kurių galima išvysti ir 5 lietuviškas pavardes:
- Algirdas Orantas, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas ir „The Critical“ agentūros bendraįkūrėjas;
- Paulius Budrikis, „The Critical“ agentūros partneris;
- Ana Luisa Monse, „Truth“ agentūros kūrybininkė, tekstų kūrėja;
- Gabrielius Jucevičius, šiuo metu dirbantis Rygoje, kur eina „Guilty Ogilvy“ vykdančiojo kūrybos vadovo pareigas;
- Rimantas Stanevičius, „Milk“ agentūros kūrybos vadovas.