2023-11-16 13:12

Europos ADC dizaino ir reklamos apdovanojimuose – 13 finalininkų iš Lietuvos

Geriausių reklamos darbu Lietuvoje pripažinta „Cute Cure healing kit“ pakuotė varžosi dėl apdovanojimų Europoje. Organizatorių nuotr.
Geriausių reklamos darbu Lietuvoje pripažinta „Cute Cure healing kit“ pakuotė varžosi dėl apdovanojimų Europoje. Organizatorių nuotr.
„ADC Europe“ (ADCE) dizaino ir reklamos konkurse, kuris šiemet vyksta 32 kartą, paskelbtas finalininkų sąrašas – į jį pateko 13 Lietuvos kūrėjų ir agentūrų darbų, toliau besivaržančių dėl geriausiųjų vardo su dar 403 finalistais. Konkurso laimėtojai paaiškės gruodžio 1 d. Barselonoje.

Europos ADC dizaino ir reklamos darbų konkurse varžėsi lietuvių darbai, kuriems spalio pradžioje šalyje vykusiame festivalyje ADC*LT buvo išdalintos 38 aukso, sidabro ir bronzos bei „Grand Prix“ žvaigždės.

Į ką tik paskelbtą ADCE finalistų sąrašą pakliuvo Lietuvos agentūrų „Milk“, „Not Perfect“, „Truth“, „Fabula Rud Pedersen Group“, „Andstudio“, „Sons & Daughters“ darbai. 

Finale dėl apdovanojimų varžosi ir kūrybinis sprendimas, kuriam ADC*LT komisija skyrė pagrindinį šių metų prizą – tai asmeninė kūrėjų Ernestos Valos, Adrianos Valos ir Ingridos Kirkliauskaitės iniciatyva „Cute Cure“ – pakuočių projektas, skirtas vaikų gydymui ligoninėse ar namuose. 

Iš viso ADCE 2023-ųjų apdovanojimams buvo pateikti 963 darbai iš 28 Europos šalių.

Geriausius Europos kūrybos darbus renka 6 komisijos, kuriose darbuojasi 56 reklamos ir dizaino pasaulio autoritetai, tarp kurių galima išvysti ir 5 lietuviškas pavardes: 

  • Algirdas Orantas, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas ir „The Critical“ agentūros bendraįkūrėjas;
  • Paulius Budrikis, „The Critical“ agentūros partneris;
  • Ana Luisa Monse, „Truth“ agentūros kūrybininkė, tekstų kūrėja;
  • Gabrielius Jucevičius, šiuo metu dirbantis Rygoje, kur eina „Guilty Ogilvy“ vykdančiojo kūrybos vadovo pareigas;
  • Rimantas Stanevičius, „Milk“ agentūros kūrybos vadovas.
52795
130817
52791