2023-09-18 18:08

TV3 ir LNK auga koja kojon: verslai demonstruoja atsparumą nežinomybei

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Televizijos nupūtė vasaros karštį: rudenį pasitinka atnaujintais laidų tinkleliais ir viliasi auditorijos dėmesio. Tiesa, čia per pastaruosius metus pokyčiai – nedideli, labiausiai nulemti sezoniškumo ir išskirtinių laidų transliacijų. Ant pirmojo laiptelio pagal pasiekiamą auditoriją – TV3, vos per žingsnelį – LNK ir LRT.
  • Lietuvos ekonomika veikia dviem greičiais: su iššūkiais susiduria užsienio rinkose dirbantis verslas, tačiau vidaus vartojimas išlieka stiprus.
  • Svarbus rugsėjo mėnesio indikatorius.
  • Skaičiuoja beveik visai išparduotas leidžiamas reklamos minutes TV.
  • Didžiųjų TV grupių finansiniai rezultatai.

Vertinant 2022-ųjų rezultatus ir skaičiuojant pardavimų šuolį, po bemaž 10% augo ir TV3, ir LNK kanalus jungiančios bendrovės.

52795
130817
52791