2023-08-24 21:45

Taline išdalinti „Baltic Best“ kūrybiškumo festivalio apdovanojimai

Reklamos stop kadras.
Reklamos stop kadras.
Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ projektas #StokĮPoliciją pelnė tris – aukso, sidabro ir bronzos – medalius. Tarp aukso laimėtojų atsidūrė ir reklamos agentūros „Marios“, TRUTH. Sidabru ir bronza įvertinti agentūrų „Not Perfect“, „Milk“ projektai, taip pat tarp laimėtojų yra kūrybinės agentūros „Autoriai“ kurtas projektas „Pati asmeniškiausia instrukcija“, skirtas virtualiai bibliotekai ELVIS.

Į konkurso trumpąjį sąrašą pateko dar du agentūros „Fabula Rud Pedersen Group” projektai – VšĮ „Užstato sistemos administratorius“ reklaminė kampanija „Nenykstančios rūšys“ ir „McDonald‘s“ komunikacijos kampanija „Ilgiausias McDrive“.

Visą laimėtojų sąrašą galite rasti ČIA.

Baltijos šalių kūrėjų darbus gyvos transliacijos metu vertino tarptautinė komisija, kurią sudarė reklamos, rinkodaros ir komunikacijos profesionalai iš visos Europos.

Dėl apdovanojimo varžėsi trys „Fabulos“ projektai. Pirmasis – kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją, kuriuo buvo siekiama pakviesti kuo daugiau jauno amžiaus žmonių jungtis prie policijos gretų. Kampanija pelnė aukso medalį korporatyvinės ir viešųjų paslaugų komunikacijos kategorijoje. Be to, kampanija buvo pripažinta viena geriausių turinio rinkodaros kategorijoje, kurioje pelnė sidabro apdovanojimą, o inovatyviausių rinkodaros kampanijų rinkimuose komisija projektui skyrė bronzą.

Antroji – reklaminė kampanija „Nenykstančios rūšys“, atkreipusi dėmesį į aplinkos taršą ir raginusi gyventojus keisti savo elgesį gamtoje ir neleisti atliekoms pasiekti Lietuvos miškų ir parkų. Kampanija pateko į korporatyvinės ir viešųjų paslaugų komunikacijos kategorijos trumpąjį sąrašą. Trečias į finalą patekęs „Fabulos“ projektas – kartu su „McDonald‘s“ įgyvendinta kampanija „Ilgiausias McDrive“, finale varžęsis geriausios renginio komunikacijos kategorijoje.

„Nesvarbu, ar tai vietinės reikšmės, ar pasauliniai apdovanojimai – laimėti visada labai smagu. Juo labiau, kad esame tarp trijų daugiausiai apdovanojimų iš festivalio į Lietuvą parvežusių agentūrų. Konkurencija tikrai didelė, stiprūs ir darbai, ir agentūros, su kuriomis varžėmės, todėl šie mūsų laimėjimai įkvepia ir įrodo, kad ne tik klasikinės reklamos agentūros gali kurti stiprias kampanijas“, – teigia Linas Migonis, „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas.

Senjorai senjorams

Vienintelė Baltijos šalyse už rinkodaros efektyvumą bronza apdovanota kampanija – kūrybinės agentūros „Autoriai“ kurtas projektas „Pati asmeniškiausia instrukcija“, skirtas virtualiai bibliotekai ELVIS. 

Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės agentūros „Autoriai“ vadovė, VŽ sako, kad kampanijos laikotarpiu naujų registracijų skaičius augo 251%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pasak G. O. Šileikytės, tai yra unikalus projektas, kurtas auditorijai, kuri komunikacijos lauke paprastai visiškai nematoma – senjorams, kurie dėl pačių įvairiausių priežasčių negali skaityti įprasto teksto. Lietuvoje iššūkių skaityti spausdintą tekstą patiria kiek daugiau nei 10% visų šalies gyventojų, o tarp senjorų šis skaičius dvigubai didesnis. 

Agentūros „Autoriai“ kurtas projektas „Pati asmeniškiausia instrukcija“
Agentūros „Autoriai“ kurto projekto „Pati asmeniškiausia instrukcija“ akimirka. Elenos Krukonytės nuotr.

„Virtuali biblioteka ELVIS leidžia garsines knygas, garsinę periodiką, garsinius spektaklius, filmus su garsiniu atvaizdavimu ir t.t. Nepaisant to, Lietuvoje vos 7% senjorų yra bandę garsinę knygą. Mūsų užduotis buvo šį skaičių reikšmingai padidinti“, – akcentuoja pašnekovė.

Kampanijos ašimi tapo įžvalga, kad niekas kitas geriau nepapasakos senjorui, kaip naudotis nauju įrenginiu nei kitas senjoras, turintis tokios pat gyvenimo patirties. Pagrindinio kampanijos įrankiu buvo garsas, o tai itin retas sprendinys reklamos lauke, sako G. O. Šileikytė. 

Auksinių ir „Grand Prix“ apdovanojimų laimėtojai gavo teisę nemokamai varžytis „Epica“ kūrybiškumo apdovanojimuose.

52795
130817
52791