Lojalūs pirkėjai: mitas ar galimybė

podcast::ESQHCDBG
„Pastarieji keleri metai su pandemijos ir infliacijos iššūkiais, karo baimėmis vartotojus supurtė iš esmės. Tai sukėlė daug nepatogumų ir nerimo, o kartu ir pakeitė mūsų apsipirkimo įpročius, sudrumstė nusistovėjusias ilgametes nuostatas“, – teigia Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės NIQ (UAB „AC Nielsen Baltics“, ankstesnis prekių ženklas „NielsenIQ“) vartotojų įžvalgų vadovė Baltijos šalyse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai