2023-07-26 22:48

Populiarėjant kanapių gaminiams pasipylė baudos juos netinkamai pristatančioms įmonėms

Claros Margais („Scanpix“) nuotr.
Claros Margais („Scanpix“) nuotr.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nustatė, kad MB „Kanapinė krautuvėlė“, MB „Webseo“ ir MB „DV International“, skleisdamos kanapių produktų (CBD) reklamą interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose, klaidino vartotojus. Pasak teisininkų, daugelyje Europos valstybių šių produktų populiarumas ir pardavimai auga, o pardavėjai ne visuomet pasidomi, kokie reikalavimai keliami tokių prekių reklamai.

VVTAT buvo įspėjusi bendroves ir išsiuntusi rekomendacijas dėl galimos klaidinančios reklamos skleidimo. Įmonėms rekomenduota konkrečių teiginių apie CBD produktus nebeskelbti ir neklaidinti vartotojų, tačiau rekomendacijų jos nepaisė, toliau reklamavo savo gaminius, todėl tarnyba pradėjo tyrimus dėl Reklamos įstatymo pažeidimo.

Tarp nubaustųjų atsidūrė MB „Kanapinė krautuvėlė“, savo interneto svetainėje bei socialiniuose tinkluose reklamoje vartojusi teiginius, nurodančius gydomąsias savybes, kuriomis jie iš tiesų nepasižymi. Reklamoje buvo teigiama, kad kanapių produktai padėjo sveikti nuo sunkių ligų: vėžio, Parkinsono, paralyžiaus, išsėtinės sklerozės, migrenos. Reklamoje skleisti tokie teiginiai:

52795
130817
52791