Kaip B2B rinkodara pakeičia pramonės įmonę: pirmiausia griūna stereotipai

- Jei pažiūrėtume į TOP 1.000 Lietuvos įmonių, tik nedidelė jų dalis investuoja į rinkodarą.
- B2B rinkodaros vaidmuo pramonės įmonėse vis dar yra ganėtinai jaunas.
- Griauti stereotipus: B2B rinkodara – ne lankstinukų, brošiūrų kūrimas.
„Nėra taip lengva rasti pramonės, gamybos įmonių, kurios suprastų rinkodaros vaidmenį. Jei pažiūrėtume į TOP 1.000 Lietuvos bendrovių, tik nedidelė jų dalis investuoja į rinkodarą ir daro tai profesionaliai“, – teigia Jorė Astrauskaitė, rinkodaros agentūros „We Are Marketing“ strategė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai