2023-07-26 08:45

Kaip B2B rinkodara pakeičia pramonės įmonę: pirmiausia griūna stereotipai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pramonės įmonių sprendimų priėmėjai dar ganėtinai atsainiai vertina B2B rinkodarą. Tokias nuostatas neretai lemia įsitikinimai – esą veiklos sritis yra per sudėtinga, kad pardavimus augintų rinkodara. Vadovaujamasi požiūriu, kad klientams pakanka asmeninio pardavėjų dėmesio, todėl rinkodara – nereikalinga, o investicijos į ją, tikėtina, neatsipirks. Tačiau įmonių pavyzdžiai parodo, kad metas keisti tokį požiūrį.
  • Jei pažiūrėtume į TOP 1.000 Lietuvos įmonių, tik nedidelė jų dalis investuoja į rinkodarą.
  • B2B rinkodaros vaidmuo pramonės įmonėse vis dar yra ganėtinai jaunas.
  • Griauti stereotipus: B2B rinkodara – ne lankstinukų, brošiūrų kūrimas.

„Nėra taip lengva rasti pramonės, gamybos įmonių, kurios suprastų rinkodaros vaidmenį. Jei pažiūrėtume į TOP 1.000 Lietuvos bendrovių, tik nedidelė jų dalis investuoja į rinkodarą ir daro tai profesionaliai“, – teigia Jorė Astrauskaitė, rinkodaros agentūros „We Are Marketing“ strategė.

52795
130817
52791