2023-06-25 13:46

TOP žiniasklaidos planavimo agentūrų reitingas: ir šuoliai, ir kritimai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2022-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo gana dosnūs, o tarp lyderių atsistojusios bendrovės pardavimus augino dviženkliu tempu.

VŽ pateikia žiniasklaidos panavimo agentūrų reitingą, apibendrinantį 2022-uosius.

Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2022-ųjų rodiklius, – naujasis junginys „Dentsu Lithuania“, kuris paskutinę 2021 m. dieną į vieną juridinį vienetą sujungė tris „Dentsu“ tinklui priklausančias agentūras Lietuvoje: žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ (anksčiau – „Vizeum“) bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“. 

Konsoliduoti visų šių trijų agentūrų pardavimai 2021-aisiais siekė 19,3 mln. Eur, o per 2022-uosius „Dentsu Lithuania“ fiksavo didžiausią augimą tarp šio segmento bendrovių – daugiau nei 51%, iki 29,2 mln. Eur. 

Antroje vietoje besirikiuojanti „BPN Intense“ (UAB „BPN LT“) pardavimus pernai augino bemaž 27%, iki 21,23 mln. Eur. Ankstesniais metais ji augo 35%.

„Nors ir esame jauniausia agentūra sektoriuje, startavusi 2016-aisiais, jau po trejų metų įsiveržėme į TOP trejetuką. Džiaugiamės, kad ir 2022-aisiais esame tarp lyderiaujančių agentūrų ir matome, kad ir šiais metais pavyks užtikrinti tvarų augimą“, – teigia Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas.

Trečioje vietoje pagal 2022-ųjų pardavimų pajamas rikiuojasi „Inspired UM“ agentūra. Jos pardavimai per metus sumenko bemaž 12% iki 17,4 mln. Eur.

Per paskutinius kelis metus „Inspired UM“ prarado kelis didelius klientus, kaip pavyzdžiui, „Vilniaus prekybos“ įmones (nauji partneriai tapo  „Dentsu Lithuania“), taip pat „Telia“ (partneriais tapo „Arena Media“), tačiau 2022-ųjų vidurio „Inspired UM“ pradėjo paslaugas teikti prekybos tinklui „Iki“. 

[infogram id="df4b7c71-7087-4d32-8bb0-8513528249d3" prefix="xK1" format="interactive" title="Žiniasklaidos planavimo agentūrų pajamos"]

Plačiau skaitykite čia.

 

52795
130817
52791