Nuolaidų magija: didžiausi pirkėjų srautų apsikeitimai tarp „Maximos“ ir „Lidl“

- „Maxima“ didžiausius praradimus fiksuoja „Maxima XX“ dydžio parduotuvėse, kurios yra panašiausios į „Lidl“ parduotuvių formatą.
- „Iki“ tinklas atsigavo pirkėjams grįžus į miestų centrus.
- Pinigų rinkoje daugėja, tačiau jie neateina iki greito apyvartumo prekių segmento.
- Prekybininkams teks nemažai pasukti galvas, kaip pritraukti pirkėjų ir juos išlaikyti.
„Pastarieji keleri metai su pandemijos ir infliacijos iššūkiais, karo baimėmis vartotojus supurtė iš esmės. Tai sukėlė daug nepatogumų ir nerimo, o kartu ir pakeitė mūsų apsipirkimo įpročius, sudrumstė nusistovėjusias ilgametes nuostatas“, – teigia Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės NIQ (UAB „AC Nielsen Baltics“, ankstesnis prekių ženklas „NielsenIQ“) vartotojų įžvalgų vadovė Baltijos šalyse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai