2023-04-03 08:45

Nuolaidų magija: didžiausi pirkėjų srautų apsikeitimai tarp „Maximos“ ir „Lidl“

Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės NIQ vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės NIQ vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vartotojų lojalumas yra kritęs, bet gera žinia ta, kad šiandienis pirkėjas linkęs keistis, nebėra taip prisirišęs prie per ilgus metus susiformavusių įpročių, rutinos. Tad tai gali būti sėkmės etapas tiems, kas atlieps besikeičiančius žmonių poreikius: patogumo, vertės, sveikatos ir tvarumo, atsakomybės temas.
  • „Maxima“ didžiausius praradimus fiksuoja „Maxima XX“ dydžio parduotuvėse, kurios yra panašiausios į „Lidl“ parduotuvių formatą.
  • „Iki“ tinklas atsigavo pirkėjams grįžus į miestų centrus.
  • Pinigų rinkoje daugėja, tačiau jie neateina iki greito apyvartumo prekių segmento.
  • Prekybininkams teks nemažai pasukti galvas, kaip pritraukti pirkėjų ir juos išlaikyti.

„Pastarieji keleri metai su pandemijos ir infliacijos iššūkiais, karo baimėmis vartotojus supurtė iš esmės. Tai sukėlė daug nepatogumų ir nerimo, o kartu ir pakeitė mūsų apsipirkimo įpročius, sudrumstė nusistovėjusias ilgametes nuostatas“, – teigia Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės NIQ (UAB „AC Nielsen Baltics“, ankstesnis prekių ženklas „NielsenIQ“) vartotojų įžvalgų vadovė Baltijos šalyse.

52795
130817
52791