2022-12-15 06:45

Viso gero, „Google Analytics“: e. prekybininkai renkasi iš naujojo GA4 įrankio ir alternatyvų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Skaitmeninės rinkodaros specialistų seniai naudojamas nemokamas „Google“ įrankis „Universal Analytics“ kitą vasarą baigs gyvuoti, jį pakeis naujas ir kitaip duomenis renkantis produktas „Google Analytics 4“ (GA4). Šis įrankis leis nebeskaidyti svetainės lankytojų pagal jų naudojamą įrenginį, todėl bus galima geriau analizuoti kliento apsipirkimo kelionę. Kita vertus, yra ir alternatyvių priemonių: „Mpracticle“, „Adobe Analytics“, „Piwik“, kurios, rinkodaros specialistų vertinimu, kol kas Lietuvoje sulaukia mažiau dėmesio.
  • „Google Analytics“ nebegalios nuo 2023 m. liepos 1 d., klientams bus siūlomas GA4.
  • Ekspertų vertinimai ir įžvalgos apie naująjį produktą.
  • Didieji e. prekybininkai naudojasi visiems prieinamais analitikos įrankiais, vienas populiariausių yra „Google Analytics“.
  • Rinkos lyderių rekomendacijos, kaip alternatyviai analizuoti pirkėjo kelionę.

Russello Ketchumo, „Google Analytics“ produkto vadovo, pranešime vartotojams teigiama, kad žmonėms vis labiau siekiant privatumo ir domintis, kaip internete renkami ir kokiais tikslais naudojami jų naršymo duomenys, atsirado poreikis sukurti visiškai naują produktą. Verslui svarbu suprasti, kuriose platformose ir kokius įrenginius naudodami vartotojai renkasi prekes ir jas įsigyja.

52795
130817
52791