2022-09-29 13:02

Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių

Iš kairės: Liucija Zubrutė, „Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja, Robertas Kalinkinas, dizaineris, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, Petras Narbutas, „Narbutas International“ vadovas, ir Beata Nicholson, prekės ženklo „Beatos virtuvė“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Liucija Zubrutė, „Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja, Robertas Kalinkinas, dizaineris, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, Petras Narbutas, „Narbutas International“ vadovas, ir Beata Nicholson, prekės ženklo „Beatos virtuvė“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės ženklo steigėja, ir Petru Narbutu, „Narbutas International“ vadovu, apie prekės ženklus ir „Vardą kaip brand‘ą: kodėl ir kada verta rinktis“ diskutavo „Verslo žinių“ prekybos festivalyje „RETAIL 2022“.

podcast::XUJAMa3Z

Asmeniniai prekės ženklai atneša ne tik daugiau galimybių, bet ir iššūkių, čia dar jautresnis ir aštresnis tampa reputacijos ir kokybės klausimas, nes klaidų atveju paprastai visos strėlės lekia žinomo vardo turėtojui. 

52795
130817
52791