R. Urbanas: apie karštą CMO kėdę ir faktą, kur „Surfshark“ pralenkė „Netflix“

- Rinkodaros vadovai įmonėse dirba trumpiausiai ir yra keičiami dažniausiai.
- Jie dažnai atsiduria tarp kūjo ir priekalo, CMO nuolat tenka laviruoti tarp skirtingų interesų, spręsti dilemas.
- Į kokius klausimus sau dera atsakyti, kad suprastumėte, ar esate svarbus ir „sunkiasvoris“ žmogus savo įmonėje.
- Tiek Metų CMO titulas, tiek investicijos yra įrodymas, kad „Surfshark“ pavyko atrasti sėkmės formulę ir būti konkurencingiems globaliai.
„Kodėl rinkodaros vadovo kėdė karšta? Nes CMO (angl. Chief Marketing Officer), palyginti su kitomis pozicijomis įmonėse, paprastai dirba trumpiausiai, yra keičiami dažniausiai. CMO statistiškai dirba dvigubai trumpiau nei bendrovių vadovai“, – teigia R. Urbanas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai