2022-05-31 08:45

R. Urbanas: apie karštą CMO kėdę ir faktą, kur „Surfshark“ pralenkė „Netflix“

Regimantas Urbanas, startuolio „Surfshark“ rinkodaros vadovas, tapo „Metų CMO'22“. „LiMA“ nuotr.
Regimantas Urbanas, startuolio „Surfshark“ rinkodaros vadovas, tapo „Metų CMO'22“. „LiMA“ nuotr.
Rinkodaros vadovo pozicija daugeliui atrodo patraukli ir geidžiama, tačiau kartu ji yra ir labai karšta, o dažnai net ir deganti, teigia Regimantas Urbanas, lietuviško startuolio „Surfshark“ rinkodaros vadovas, tik ką išrinktas stipriausiu Metų CMO.
  • Rinkodaros vadovai įmonėse dirba trumpiausiai ir yra keičiami dažniausiai.
  • Jie dažnai atsiduria tarp kūjo ir priekalo, CMO nuolat tenka laviruoti tarp skirtingų interesų, spręsti dilemas.
  • Į kokius klausimus sau dera atsakyti, kad suprastumėte, ar esate svarbus ir „sunkiasvoris“ žmogus savo įmonėje.
  • Tiek Metų CMO titulas, tiek investicijos yra įrodymas, kad „Surfshark“ pavyko atrasti sėkmės formulę ir būti konkurencingiems globaliai.

„Kodėl rinkodaros vadovo kėdė karšta? Nes CMO (angl. Chief Marketing Officer), palyginti su kitomis pozicijomis įmonėse, paprastai dirba trumpiausiai, yra keičiami dažniausiai. CMO statistiškai dirba dvigubai trumpiau nei bendrovių vadovai“, – teigia R. Urbanas.

52795
130817
52791