Aptarnavimo kartelė bankuose: tokių rodiklių kitų sektorių lyderiai nepasiekia

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas šešiuose komerciniuose bankuose 2021 m. buvo lygus 86,2%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę.
Pernykščius rezultatus palyginus su 2020 m. tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis padidėjo 3,6 proc. punkto, rodo bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai