Aptarnavimo kartelė bankuose: tokių rodiklių kitų sektorių lyderiai nepasiekia
Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas šešiuose komerciniuose bankuose 2021 m. buvo lygus 86,2%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę.
Pernykščius rezultatus palyginus su 2020 m. tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis padidėjo 3,6 proc. punkto, rodo bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai