2022-02-04 16:39

Aptarnavimo kartelė bankuose: tokių rodiklių kitų sektorių lyderiai nepasiekia

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų išpildymas Lietuvos komercinių bankų sektoriuje atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę, tačiau lyderių trejetukas yra ryškiai atsiplėšęs į priekį ir per metus kilstelėjo bendrus sektoriaus rodiklius, rodo slaptųjų pirkėjų tyrimas.

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas šešiuose komerciniuose bankuose 2021 m. buvo lygus 86,2%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę.

Pernykščius rezultatus palyginus su 2020 m. tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis padidėjo 3,6 proc. punkto, rodo bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

52795
130817
52791