2022-01-24 14:10

„Tele2“ ir „Telia“ – lyderės pagal skirtingus parametrus

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Įsimintiniausia reklama per praūžusį šventinį periodą – ryškiai nuo konkurentų atsiplėšęs „Tele2“ klipas, tačiau emociškai paveikesnė buvo „Telia Lietuvos“ reklama. Į nugarą telekomunikacijų bendrovėms alsuoja ir prekybos tinklas „Maxima“, kiti prekės ženklai buvo gerokai mažiau pastebėti.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, šį kartą „Tele2“ reklama prikaustė žiūrovų dėmesį ir pagal klipą įsiminusių žmonių skaičių artimiausią konkurentą („Telia Lietuva“) lenkia du kartus.

„Tai visiškas šio kalėdinio laikotarpio hitas“, – pažymi M. Liaudenskis.

52795
130817
52791