„Tele2“ ir „Telia“ – lyderės pagal skirtingus parametrus

Įsimintiniausia reklama per praūžusį šventinį periodą ryškiai nuo konkurentų atsiplėšęs Tele2 klipas, tačiau emociškai paveikesnė buvo Telia Lietuvos reklama. Į nugarą telekomunikacijų bendrovėms alsuoja ir prekybos tinklas Maxima, kiti prekės ženklai buvo gerokai mažiau pastebėti.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės Synopticom Ad Research vadovo, šį kartą Tele2 reklama prikaustė žiūrovų dėmesį ir pagal klipą įsiminusių žmonių skaičių artimiausią konkurentą (Telia Lietuva) lenkia ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti