Paveikiausi reklamos ir komunikacijos kanalai 

Publikuota: 2021-11-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“ tyrimas. O TV reklama išlieka paveikiausiu mokamu kanalu.

Lietuvoje reklama TV dominuoja ir pagal reklamos kiekius, ir pagal išlaidas.

„Du trečdaliai visų šalies gross (be nuolaidų) reklamos išlaidų per devynis šių metų mėnesius teko TV reklamai, 16% - interneto kanalams. Regis, natūralu, nes reklama TV kanale kainuoja brangiausiai, tačiau net ir skaičiuojant pagal reklamos vienetus, daugiau nei pusė reklamos kiekio teko televizijai“, – išplatintame pranešime teigia Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė.

TV reklama išlieka vienu paveikiausiu medijų kanalu Europoje ir pirmauja pasauliniu mastu, o atskiruose regionuose taip pat niekur nesmunka žemiau trečios pozicijos.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak ekspertės, Europoje prekės ženklai neretai stipriai kliaujasi TV reklama dėl kol kas nenuginčijamai geriausio auditorijos pasiekimo, bet ne visada deramai išnaudoja skaitmeninius formatus. Kita vertus, socialiniai tinklai gali atrodyti patrauklus kanalas kaštų atžvilgiu, tačiau ne visose rinkose jis yra veiksmingiausias.

Pasak G. Juronienės, pasauliniai grupės tyrimai rodo, kad įvairių kanalų (ang. touchpoints) paveikumas smarkiai skiriasi, ir šie skirtumai didesni tarp pačių kanalų nei tarp regionų.

Pavyzdžiui, pasauliniu mastu socialinių tinklų paveikumas yra santykinai daug didesnis nei Europos regione, o UK bei Airijoje, skirtingai nei likusioje Europoje, itin stipriai veikia eksperto rekomendacija (5 pozicija), kai Europoje šis būdas neminimas TOP dešimtuke. 

Visuose regionuose į veiksmingiausių kanalų sąrašą patenka beveik po lygiai tiek mokamų, tiek nemokamų kanalų. Europoje šiame sąraše greta TV rikiuojasi internetinės paieškos sistemos, spauda, socialiniai tinklai bei lauko stendai.

Iš nemokamų bei nuosavų kanalų stipriausias paveikumo pozicijas turi rekomendacijos iš lūpų į lūpas ir asmeninė patirtis, aukštai įvertintas įmonių svetainių ar e. parduotuvių kanalas, taip pat į dešimtuką patenka kitų vartotojų patirtis ar atsiliepimai ir pačios pardavimo ar paslaugų teikimo vietos.

Svarbus tinkamas derinys

 „Jeigu reklamą iš lūpų į lūpas arba rekomendacijas valdyti bei suplanuoti yra sudėtingiau, tai įmonės svetainė ar e. parduotuvė yra ta vieta, kur galime visapusiškai kontroliuoti vartotojo patirtį, turinį ir jam siunčiamas žinutes. Šis kanalas Europoje patenka į paveikiausių TOP penketuką. Svarbu nenuvertinti ir tinkamai išnaudoti šias nuosavas medijas, suplanuoti tinkamą tiek mokamų, tiek nemokamų kanalų derinį“, – reziumuoja G. Juronienė.

Tyrimų bendrovė „Kantar“ išskiria tokias paveikiausius reklamos ir komunikacijos kelius.

[infogram id="1321df42-4d7c-4695-8d74-cf6d3745934f" prefix="NuI" format="interactive" title="reklamos_budai_ES"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Reitingo viršūnėje – „Pigu“ ir „Senukai“, staigmena – „Go3“ Premium 1

Tarp lankomiausių e. parduotuvių pirmąsias pozicijas, ryškiai atsiplėšusios nuo konkurentų, Lietuvoje užima...

Prekyba
05:45
„Maximos“ ir „Xtep“ ginčo objektas – prekės ženklo simbolis Premium 6

Baigėsi kelerius metus trukęs ginčas tarp „Maximos grupės“ ir Honkongo sporto prekių mažmenininkės „Xtep“.

Rinkodara
2022.01.18
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 27

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai

Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“.

Rinkodara
2022.01.16
Verslo įkurtuvės: kas geriau – klientų minia ar ramybė Premium

Kokią taktiką pasirinkti atidarant naują maitinimo įstaigą – stipriai reklamuotis ar tik tyliai atverti...

Gazelė
2022.01.15
Verslo nuomonės lyderiai: prekybininkams į nugarą alsuoja NT Premium

Dažniausiai cituojami „Maximos“ ir „Tele2“ vadovai per metus neužleido pozicijų, didžiausią šuolį...

Rinkodara
2022.01.14
16 mln. finansinė parama intelektinės nuosavybės apsaugai

Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba tęsia projektą „Mažų ir vidutinių įmonių fondas“, kurio metu...

Rinkodara
2022.01.14
Vietoje skandalingo plakato Šiauliuose – skiepijimo skatinimo kampanija už 30.000 Eur 14

Užvakar bendrovės „Owexx“ reklaminiame stende Šiauliuose patalpintas asociacijos „Petys už laisvę“ plakatas...

Rinkodara
2022.01.13
Grožio prekių rinka: TOP 5-uke vienas lietuviškas prekės ženklas Premium

Tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, Lietuvoje populiariausi grožio ir kūno priežiūros...

Prekyba
2022.01.13
„Eurokos“ gaudo pasaulinės mados bangą Premium

Pietų Korėjos kosmetikos gamintojai su savo inovatyviais odos priežiūrai skirtais produktais sugebėjo...

Prekyba
2022.01.12
„BC Vilkai“ – „Sorbum“ rankose, G. Žiemelio atstovai teikė pasiūlymą įsigyti Premium 1

Su verslininku Gediminu Žiemeliu siejami verslai yra pateikę registracijai ne vieną prekės ženklą...

Rinkodara
2022.01.12
Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija Premium

Praėjusiais metais įsigijusi Lietuvos IT įmonę „Estina“ ir įkūrusi „Boozt Technology Baltics“ padalinį, o...

Prekyba
2022.01.11
Ekspertai tariasi dėl naujų priemonių virusui valdyti, verslas tikisi, kad daugiau ribojimų nebus Premium 3

Antradienį numatytas Sveikatos ekspertų tarybos prie prezidento posėdis, kuriame bus aptartos naujausios...

Prekyba
2022.01.11
IKEA nesiskiepijusiems darbuotojams JK nebemokės kompensacijų 1

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinė IKEA Jungtinėje Karalystėje (JK) nesiskiepijusiems darbuotojams...

Prekyba
2022.01.10
„Impuls“ ir „Lemon“ komunikacijos partnere pasirinko L. Bielskę 3

Sporto klubų tinklas „Impuls LTU“ keičia komunikacijos partnerius. Nuo šiol „Impuls“ ir „Lemon“ viešaisiais...

Rinkodara
2022.01.10
„Vilniaus prekybos“ požiūris į tikslus: juos nusistato patys darbuotojai Premium 20

Didžiausios mažmeninės prekybos grupės Lietuvoje „Vilniaus prekybos“ (VP) įmonėse, turinčiose 46.000...

Prekyba
2022.01.10
Viešumas po užraktu 10

Įmonių vadovų duomenų viešumas gali tapti tabu: tuo rūpinasi Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI),...

Nuomonės
2022.01.10
Ketvertukas – tas pats, tik pozicijos skirtingos, „Tele2“ užleido sostą Premium

Per tik ką praūžusį kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 10% daugiau...

Rinkodara
2022.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku