„Panorama“ šventiniam periodui vėl keičia pavadinimą

Kartu šalia prekybos centro iškilo ir žiemos vaizdus primenanti meninė instaliacija. Didžiausia jos dalis interaktyvi – lankytojai gali patys tapti šviesų scenarijaus kūrėjais.
„Visada ieškome būdų, kaip kalėdiniu laikotarpiu nudžiuginti lankytojus. Šiemet ne tik vėl tradiciškai keičiame pavadinimą, bet stengiamės atrasti tokią idėją, kuri, leisdama užtikrinti lankytojų saugumą, taptų šeimos ar draugų susitikimo vieta“, – išplatintame pranešime sako Birutė Kalanovaitė, „Dovanorama“ vadovė.
„Dovanorama“ prekės ženklo idėją išvystė kūrybinė reklamos agentūra „Ogilvy“, o šviečiančią instaliaciją sukūrė menininkas, dizaineris Linas Jurevičius.
Pasak jo, tai pirmas kartas, kuomet teko kurti tokio mastelio instaliaciją lauko sąlygomis – šis faktorius buvo esminis techninis iššūkis.
Instaliacija susideda iš 9 šviečiančių kristalų segmentų ir šviečiančios interaktyvios ledo arkos. Ji turi sensorius, kurie reaguoja į praeivius ir keičia šviesų scenarijus, tad lankytojai galės tapti šviesų scenarijaus „dirigentais“ ir pasijusti instaliacijos dalimi.
VŽ rašė, kad pirmasiais metais, per kalėdinį periodą užsikabinus laikiną pavadinimą, šis veiksmas padėjo prekybininkei išsiskirti aršioje konkurencinėje kovoje, pritraukti naujų klientų ir išauginti pardavimus. Tad šventiniu periodu šis sprendimas yra kartojamas.