2021-10-12 13:56

Verslo DNR – misija, vizija ir vertybės: formalumas ar apčiuopiama nauda 

Mindaugas Vinkus, UAB „Limedika“, UAB „Gintarinė vaistinė“ ir UAB „Norfos vaistinė“ HR vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Vinkus, UAB „Limedika“, UAB „Gintarinė vaistinė“ ir UAB „Norfos vaistinė“ HR vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Maždaug pusė didžiųjų Lietuvos įmonių viešai skelbia savo deklaruojamas vizijas, misijas ir vertybes. Savo ruožtu tai gali padėti sustiprinti įmonės konkurencinį pranašumą, išlaikyti klientus ir darbuotojus, galiausiai – prisidėti prie verslo sėkmės.
  • Atliko tyrimą, bandydami išsiaiškinti, ar didžiosios įmonės viešai skelbia savo vizijas, misijas ir vertybes.
  • Nepakanka tik žvilgsnio į įmonės biurą ar veiklos rezultatus, aiškesnį paveikslą parodo jos organizacinė kultūra.
  • Savo misijose didžiosios įmonės dažniausiai mini produktus ir paslaugas, vizijose dominuoja lyderystė.
  • Įmonės naudoja daug šabloniškų teiginių.  

„Apibūdinti organizaciją toli gražu nepakanka tik žvilgsnio į jos biurą ar veiklos rezultatus. Kur kas aiškesnį paveikslą padeda pamatyti jos organizacinė kultūra – tarsi šiaurinė žvaigždė darbuotojams ir klientams tarnaujančios vizija, misija ir vertybės“, – teigia tyrimo iniciatorius Mindaugas Vinkus, UAB „Limedika“, UAB „Gintarinė vaistinė“ ir UAB „Norfos vaistinė“ HR vadovas.

52795
130817
52791