Verslo DNR – misija, vizija ir vertybės: formalumas ar apčiuopiama nauda

- Atliko tyrimą, bandydami išsiaiškinti, ar didžiosios įmonės viešai skelbia savo vizijas, misijas ir vertybes.
- Nepakanka tik žvilgsnio į įmonės biurą ar veiklos rezultatus, aiškesnį paveikslą parodo jos organizacinė kultūra.
- Savo misijose didžiosios įmonės dažniausiai mini produktus ir paslaugas, vizijose dominuoja lyderystė.
- Įmonės naudoja daug šabloniškų teiginių.
„Apibūdinti organizaciją toli gražu nepakanka tik žvilgsnio į jos biurą ar veiklos rezultatus. Kur kas aiškesnį paveikslą padeda pamatyti jos organizacinė kultūra – tarsi šiaurinė žvaigždė darbuotojams ir klientams tarnaujančios vizija, misija ir vertybės“, – teigia tyrimo iniciatorius Mindaugas Vinkus, UAB „Limedika“, UAB „Gintarinė vaistinė“ ir UAB „Norfos vaistinė“ HR vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai