Naują „Cgates“ reklamą užblokavo „Google“ ir „Facebook“

„Mes, be abejo, žinome apie nuogo kūno apribojimus socialiniuose tinkluose. Žinome ir apie tokius pasaulinius judėjimus kaip #WeTheNipple. Kampanija buvo konstruojama visa tai suvokiant, todėl nuotraukose nėra jokių nepadorių, seksualinių ar erotinių nuorodų, tik – gaivus spalvingas humoras. Nuogo kūno ten yra rodoma tiek ir taip, kad nieko pernelyg asmeniško ten nesimato. Tačiau kaip supratome, cenzūros vis tiek neperėjome. Belieka kelti klausimus, kur toji padori nuogo kūno rodymo riba ir kaip mūsų pasaulyje veikia meninės išraiškos cenzūra“, – svarsto Dovilė Filmanavičiūtė, „Cgates“ rinkodaros vadovė.
„Cgates“ į šią situaciją nutarė pažvelgti žaismingai ir pridengti tas kūno vietas, kurios, tikėtina, buvo priimtos jautriausiai.
„Iš anksto atsiprašome visų, kuriems naujoji „Cgates“ reklama pasirodys nederama, ir kartu atkreipiame dėmesį, kad ši kampanija – ne apie nuogybę, o apie laisvus gyvenimo pasirinkimus. Mes rodome vieną mažą žmogaus gyvenimo fragmentą, kai jis yra visiškai laisvas nuo išorės spaudimo ir mums ypač būdingo „ką kaimynai pagalvos“ naratyvo“, – išplatintame pranešime cituojama D. Filmanavičiūtė.
Prieš paleidžiant į eterį „Cgates“ reklamą peržiūrėjo Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba, kuri informavo, kad reklama nepažeidžia Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo nuostatų.
Atsinaujinusio „Cgates“ prekės ženklo įvaizdžio kampaniją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Autoriai“, nuotraukas kūrė pasaulyje garsus fotografas iš Berlyno Danielis Gebhartas De Koekkoekas, pripažinimą pelnęs magiškomis savo fotografijų spalvomis ir humoristišku žvilgsniu į žmogaus kasdienybės fragmentus. D. G. De Koekkoekas yra dirbęs su „Apple“, „Adidas“, „Audi“, BMW bei įtakingiausiais naujienų ir mados leidiniais „Wall Street Journal“, „New York Times“, „Financial Times“, „L‘Officiel“ ir pan.