Naują „Cgates“ reklamą užblokavo „Google“ ir „Facebook“

Pirmadienį startavusi naujos kartos televiziją pristatanti Cgates reklaminė kampanija Laisvi žiūrėti, kurioje įvairaus amžiaus žmonės be drabužių žiūri mėgstamus TV kanalus, serialus ar filmus, Google ir Facebook iš karto buvo užblokuota.
Mes, be abejo, žinome apie nuogo kūno apribojimus socialiniuose tinkluose. Žinome ir apie tokius pasaulinius judėjimus kaip #WeTheNipple. Kampanija buvo konstruojama visa tai suvokiant, todėl nuotraukose nėra jokių nepadorių, seksualinių ar erotinių nuorodų, tik gaivus spalvingas humoras. Nuogo kūno ten yra rodoma tiek ir taip, kad nieko pernelyg asmeniško ten nesimato. Tačiau kaip supratome, cenzūros vis tiek neperėjome. Belieka kelti klausimus, kur toji padori nuogo kūno rodymo riba ir kaip mūsų pasaulyje veikia meninės išraiškos cenzūra, svarsto Dovilė Filmanavičiūtė, Cgates rinkodaros vadovė.
Cgates į šią situaciją nutarė pažvelgti žaismingai ir pridengti tas kūno vietas, kurios, tikėtina, buvo priimtos jautriausiai.
nuotrauka::1
Iš anksto atsiprašome visų, kuriems naujoji Cgates reklama pasirodys nederama, ir kartu atkreipiame dėmesį, kad ši kampanija ne apie nuogybę, o apie laisvus gyvenimo pasirinkimus. Mes rodome vieną mažą žmogaus gyvenimo fragmentą, kai jis yra visiškai laisvas nuo išorės spaudimo ir mums ypač būdingo ką kaimynai pagalvos naratyvo, išplatintame pranešime cituojama D. Filmanavičiūtė.
Prieš paleidžiant į eterį Cgates reklamą peržiūrėjo Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba, kuri informavo, kad reklama nepažeidžia Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo nuostatų.
Atsinaujinusio Cgates prekės ženklo įvaizdžio kampaniją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra Autoriai, nuotraukas kūrė pasaulyje garsus fotografas iš Berlyno Danielis Gebhartas De Koekkoekas, pripažinimą pelnęs magiškomis savo fotografijų spalvomis ir humoristišku žvilgsniu į žmogaus kasdienybės fragmentus. D. G. De Koekkoekas yra dirbęs su Apple, Adidas, Audi, BMW bei įtakingiausiais naujienų ir mados leidiniais Wall Street Journal, New York Times, Financial Times, LOfficiel ir pan.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti