2021-07-14 08:45

Darbdavio įvaizdis: trys svarbiausi aspektai

Ingrida Žaltauskaitė, komunikacijos ekspertė. VŽ nuotr.
Ingrida Žaltauskaitė, komunikacijos ekspertė. VŽ nuotr.
Norint sustiprinti darbdavio įvaizdį, svarbiausia yra susikurti ir išryškinti savo vertės pasiūlymą, kuo jūs kaip organizacija išsiskiriate rinkoje. Komunikacija, reklama gali tik padėti sustiprinti įvaizdį, tačiau jo nesukurs, jei namų darbai nebus padaryti įmonės viduje.
  • Geidžiamiausiais darbdaviais tampama ne dėl gražaus biuro ar gero atlyginimo.
  • Darbdavio įvaizdis prasideda organizacijos viduje.
  • Vienas pirmųjų žingsnių turėtų būti darbdavio vertės pasiūlymo sukūrimas.
  • Stiprus ir unikalus darbdavio įvaizdis sumažina darbuotojų paieškos kaštus.

Tokiomis nuostatomis „Verslo žinių“ konferencijoje „Personalas 2021“ dalijosi Ingrida Žaltauskaitė, komunikacijos ekspertė, kalbėdama, kaip tapti tuo geruoju pavyzdžiu rinkoje.

52795
130817
52791