„Not Perfect“ tapo „Swedbank“ reklamos partneriais Baltijos šalyse

„Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta sako, kad atrankos procesas truko penkis mėnesius, o dirbti su banku tinklui bus įdomus profesinis iššūkis.
„Tai – garbingas ir reikšmingas laimėjimas mūsų tinklui. „Swedbank“ Baltijos šalyse yra bankininkystės ikona, atstovaujanti visai kategorijai. Bankas sugebėjo įspūdingai transformuotis ir prisitaikyti skaitmeninei erai, vykdo aktyvią finansinės edukacijos veiklą. Todėl esu įsitikinęs, kad turėsime daug įdomių užduočių ir, pasitelkę savo kompetencijas ir patirtį, sugebėsime kurti komunikaciją, kuri ne tik teiks vertę banko verslui, bet ir bus pastebima bei mėgstama visuomenės“, – išplatintame pranešime teigia P. Senūta.
„Šiandien „Swedbank“ yra vienas iš stipriausių ir didžiausią vartotojų pasitikėjimą turinčių prekės ženklų Baltijos šalyse. Todėl ieškojome partnerio, kuris būtų pajėgus tęsti šią pasitikėjimo kūrimo kelionę ir stiprinti bendravimą su klientais, naudojant kūrybinius sprendimus ir aiškią bei patrauklią kalbą. Taip pat – efektyviai veikti regioniniu lygmeniu“, – priduria Asta Margevičienė, „Swedbank“ Pardavimų ir rinkodaros privatiems klientams tarnybos vadovė Baltijos šalims.
Pasak jos, „Not Perfect“ tinklas bus atsakingas už didžiąsias „Swedbank“ rinkodaros kampanijas ir sprendimus visose Baltijos šalyse.
Be „Swedbank“ reklamos agentūrų „Not Perfect“ tinklas Baltijos regiono mastu dirba su „Carlsberg Group“ valdomais prekės ženklais („Švyturys“, „Go“, „Raudonų Plytų Alaus Dirbtuvės“, „Aldaris“ ir t.t.), taip pat PC „Akropolis“, „Danone“, „About You“ ir kitais prekių ženklais.
Per visas tris Baltijos šalis „Not Perfect“ tinklo įmonėse dirba virš 80 darbuotojų, o bendra 2020 m. apyvarta siekė 4,5 mln. Eur.