„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Publikuota: 2021-06-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, o jos įkūrėjas Nerijus Mikalajūnas imasi vadovauti „Pigu“ grupės komunikacijai.

„Stiprinti komunikacijos komandą paskatino mūsų e. prekybos centro laukiantys plėtros iššūkiai. Neabejoju, kad Nerijus prisidės prie efektyvios komunikacijos, kuri būtina sparčiai augančiai e. platformai, sujungiančiai pirkėjus ir pardavėjus visose Baltijos šalyse“, – išplatintame pranėšime teigia Ernestas Kačerauskas, „Pigu“ rinkodaros vadovas.

Anot N. Mikalajūno, žaibiška „Pigu“ plėtra e. prekybos sektoriuje šiuo metu yra tarp įdomiausių reiškinių Baltijos šalių versle.

„Man nepaprastai įdomu prisidėti prie „Pigu“ grupės transformacijos iš regiono lyderio į stiprų tarptautinį e. prekybos žaidėją. Užtikrinti sklandų šių įvykių komunikacijos procesą – ne tik didžiulė atsakomybė, bet ir malonumas“, – priduria N. Mikalajūnas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Intuit Communications“ ir toliau teikia paslaugas „Icor“ grupės įmonėms, N. Mikalajūnas lieka atsakingas už įmonių grupės komunikaciją.

N. Mikalajūnas komunikacijos rinkoje dirba 22 m., yra buvęs ilgametis tarptautinės „Veolia“ (anksčiau „Dalkia“) grupės, kompanijų „Vilniaus energija“ ir „Litesko“ atstovas spaudai. Savo karjerą komunikacijos profesionalas pradėjo įmonėje „Viešųjų ryšių partneriai“, dabartinėje „Fabula Rud Pedersen Group“.

VŽ balandį rašė, kad N. Mikalajūnas, ilgametis įmonių grupės „Icor“ Komunikacijos departamento direktorius, įsteigė komunikacijos agentūrą „Intuit Communications“.

„Neplanuojame būti dideli rinkos dalyviai. Dirbsime ten, kur esame stipriausi: energetikos, pramonės, komunalinio verslo, nekilnojamojo turto srityse. Mūsų arkliukas bus ir komunikacijos krizių valdymas. Agentūra orientuosis į aukštos kokybės paslaugas nedideliam klientų ratui, tad išaugti labai neplanuojame. Tai yra sąmoningas pasirinkimas“, – tuokart VŽ teigė N. Mikalajūnas.

Belaukiant pokyčių

Šiuo metu „Pigu“ grupė ruošiasi susijungimui su Estijos kompanija „Hobby Hall Group“ (HHG), kurį įgyvendina naujasis akcininkas – investicinis fondas „Mid Europa Partners“. Grupė sujungs kelis milijonus registruotų klientų keturiose šalyse: „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ ir „Xnet.lv“ Latvijoje bei „Hobbyhall.fi“ Suomijoje.

Baltijos šalių „Pigu“ prekybos centruose internete prekiauja daugiau kaip 3.000 parduotuvių, pirkėjai jose per metus apsilanko daugiau nei 100 mln. kartų.

VŽ taip pat skelbė apie pokyčius „Pigu“ komunikacijos komandoje: balandžio pradžioje prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungė Asta Brazaitienė, kuri eina korporatyvinės komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigas, o Raimonda Strazdauskaitė, „Pigu“ Komunikacijos vadove bendrovėje dirbanti jau keletą metų, koncentruosis į prekės ženklo vystymą, klientų komunikaciją ir jau turimų komunikacijos kanalų vystymą ar naujų plėtrą.

Šią savaitę R. Strazdauskaitė palieka „Pigu“, o šias pareigas užims N. Mikalajūnas.

VŽ taip pat skelbė, kad „Pigu“ rezultatai iškalbingi: pernai Lietuvos ir Estijos e. prekybos apimčių metinis augimas buvo spartus, o Latvijoje – tiesiog sprogstamas. Atitinkamai e. prekyba per pastaruosius metus Baltijos šalyse augo: 40%, 20% ir net 110%, skaičiuoja e. prekybininkė.

Kartu Latvijoje „Pigu“ daugiau investuoja ir į rinkodarą.

nuotrauka::1

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, tarp TOP 10 reklamos užsakovų Latvijoje – „Pigu“ valdanti e. parduotuvę „220.lv“ rikiuojasi 12-a tarp reklamdavių, 6-a tarp prekių ženklų. „Kesko Senukai“ TOP10-uke yra aštunti, o tarp prekių ženklų – treti. Plačiau apie didžiausių reklamos užsakovų TOP 10 Baltijos šalyse, jų skirtumus ir „Lild“, kuri dar neatidariusi savo parduotuvių Latvijoje ir Estijoje, sujudino rinką, skaitykite čia.

Pasak E. Kačerausko, vertinant „Senukų“ biudžetų apimtis, reikia turėti omenyje, kad jie labiau reklamuoja savo mažmeninę prekybą.

„Tuo tarpu mes koncentruojamės vien į e. prekybą. Turbūt istoriškai dar nėra taip buvę, bent jau Baltijos šalyse, kad e. prekybininkas atsistotų tarp didžiausių reklamdavių ir lygintųsi su fizinės prekybos didžiaisiais prekių ženklais. Tačiau matome perspektyvą ir sparčiai judame į priekį, juolab kad ir pačių prekybininkų reakcija, susidomėjimas Latvijoje didesnis“, – pažymi E. Kačerauskas. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
09:35
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04
„Euronics International“ prezidentas: negalime ignoruoti akivaizdaus fakto – kainos didėja Premium

Hansas Carpelsas, pirkimų aljanso „Euronics International“ prezidentas, viešėdamas Lietuvoje pažymėjo, kad...

Prekyba
2022.08.03
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Ž. Gavelienė: nesugebėjom pranešti, kad Lietuvoje yra saugu Premium 8

Žydrė Gavelienė, kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinė direktorė ir Nacionalinės turizmo verslo...

Laisvalaikis
2022.08.03
Animacijos studija „MeinArt“ gavo užsakymą kurti Kakės Makės serialą

„Kakės Makės“ prekės ženklui atstovaujanti bendrovė „NJ world“ kitąmet planuoja turėti 8-ias serialo serijas,...

Rinkodara
2022.08.02
„Creditinfo Lietuva“: restoranų bankrotų skaičius šiemet ketvirtadaliu didesnis nei 2021 m.

Nors restoranų kasmet daugėja, jų pajamos vėl kyla, tačiau darbuotojų reikšmingai mažėja, o bankrotų skaičius...

Prekyba
2022.08.02
„Vičiūnai Rus“ neteko prekės ženklo „Sovietskie“, pralaimėjo „profesionaliai bylinėtojai“ Premium 1

Visvaldo Matijošaičio ir Liudo Skieriaus kontroliuojamai „Vičiūnų grupės“ įmonei „Vičiūnai Rus“ (Kaliningrado...

Pramonė
2022.08.02
Nidos kempingo teritorijoje „Rimi“ pastatė maistomatą

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“, bendradarbiaudamas su prekybos technologijų bendrove „StrongPoint“, bando...

Prekyba
2022.08.01
Teismas sustabdė Vilniaus savivaldybės konkursą dėl reklaminių plotų

Vilniaus savivaldybei ir vienai didžiausių Lietuvos lauko reklamos agentūrų „JCDecaux Lietuva“ ginčijantis...

Rinkodara
2022.08.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku