„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Publikuota: 2021-06-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, o jos įkūrėjas Nerijus Mikalajūnas imasi vadovauti „Pigu“ grupės komunikacijai.

„Stiprinti komunikacijos komandą paskatino mūsų e. prekybos centro laukiantys plėtros iššūkiai. Neabejoju, kad Nerijus prisidės prie efektyvios komunikacijos, kuri būtina sparčiai augančiai e. platformai, sujungiančiai pirkėjus ir pardavėjus visose Baltijos šalyse“, – išplatintame pranėšime teigia Ernestas Kačerauskas, „Pigu“ rinkodaros vadovas.

Anot N. Mikalajūno, žaibiška „Pigu“ plėtra e. prekybos sektoriuje šiuo metu yra tarp įdomiausių reiškinių Baltijos šalių versle.

„Man nepaprastai įdomu prisidėti prie „Pigu“ grupės transformacijos iš regiono lyderio į stiprų tarptautinį e. prekybos žaidėją. Užtikrinti sklandų šių įvykių komunikacijos procesą – ne tik didžiulė atsakomybė, bet ir malonumas“, – priduria N. Mikalajūnas.

„Intuit Communications“ ir toliau teikia paslaugas „Icor“ grupės įmonėms, N. Mikalajūnas lieka atsakingas už įmonių grupės komunikaciją.

N. Mikalajūnas komunikacijos rinkoje dirba 22 m., yra buvęs ilgametis tarptautinės „Veolia“ (anksčiau „Dalkia“) grupės, kompanijų „Vilniaus energija“ ir „Litesko“ atstovas spaudai. Savo karjerą komunikacijos profesionalas pradėjo įmonėje „Viešųjų ryšių partneriai“, dabartinėje „Fabula Rud Pedersen Group“.

VŽ balandį rašė, kad N. Mikalajūnas, ilgametis įmonių grupės „Icor“ Komunikacijos departamento direktorius, įsteigė komunikacijos agentūrą „Intuit Communications“.

„Neplanuojame būti dideli rinkos dalyviai. Dirbsime ten, kur esame stipriausi: energetikos, pramonės, komunalinio verslo, nekilnojamojo turto srityse. Mūsų arkliukas bus ir komunikacijos krizių valdymas. Agentūra orientuosis į aukštos kokybės paslaugas nedideliam klientų ratui, tad išaugti labai neplanuojame. Tai yra sąmoningas pasirinkimas“, – tuokart VŽ teigė N. Mikalajūnas.

Belaukiant pokyčių

Šiuo metu „Pigu“ grupė ruošiasi susijungimui su Estijos kompanija „Hobby Hall Group“ (HHG), kurį įgyvendina naujasis akcininkas – investicinis fondas „Mid Europa Partners“. Grupė sujungs kelis milijonus registruotų klientų keturiose šalyse: „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ ir „Xnet.lv“ Latvijoje bei „Hobbyhall.fi“ Suomijoje.

Baltijos šalių „Pigu“ prekybos centruose internete prekiauja daugiau kaip 3.000 parduotuvių, pirkėjai jose per metus apsilanko daugiau nei 100 mln. kartų.

VŽ taip pat skelbė apie pokyčius „Pigu“ komunikacijos komandoje: balandžio pradžioje prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungė Asta Brazaitienė, kuri eina korporatyvinės komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigas, o Raimonda Strazdauskaitė, „Pigu“ Komunikacijos vadove bendrovėje dirbanti jau keletą metų, koncentruosis į prekės ženklo vystymą, klientų komunikaciją ir jau turimų komunikacijos kanalų vystymą ar naujų plėtrą.

Šią savaitę R. Strazdauskaitė palieka „Pigu“, o šias pareigas užims N. Mikalajūnas.

VŽ taip pat skelbė, kad „Pigu“ rezultatai iškalbingi: pernai Lietuvos ir Estijos e. prekybos apimčių metinis augimas buvo spartus, o Latvijoje – tiesiog sprogstamas. Atitinkamai e. prekyba per pastaruosius metus Baltijos šalyse augo: 40%, 20% ir net 110%, skaičiuoja e. prekybininkė.

Kartu Latvijoje „Pigu“ daugiau investuoja ir į rinkodarą.

nuotrauka::1

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, tarp TOP 10 reklamos užsakovų Latvijoje – „Pigu“ valdanti e. parduotuvę „220.lv“ rikiuojasi 12-a tarp reklamdavių, 6-a tarp prekių ženklų. „Kesko Senukai“ TOP10-uke yra aštunti, o tarp prekių ženklų – treti. Plačiau apie didžiausių reklamos užsakovų TOP 10 Baltijos šalyse, jų skirtumus ir „Lild“, kuri dar neatidariusi savo parduotuvių Latvijoje ir Estijoje, sujudino rinką, skaitykite čia.

Pasak E. Kačerausko, vertinant „Senukų“ biudžetų apimtis, reikia turėti omenyje, kad jie labiau reklamuoja savo mažmeninę prekybą.

„Tuo tarpu mes koncentruojamės vien į e. prekybą. Turbūt istoriškai dar nėra taip buvę, bent jau Baltijos šalyse, kad e. prekybininkas atsistotų tarp didžiausių reklamdavių ir lygintųsi su fizinės prekybos didžiaisiais prekių ženklais. Tačiau matome perspektyvą ir sparčiai judame į priekį, juolab kad ir pačių prekybininkų reakcija, susidomėjimas Latvijoje didesnis“, – pažymi E. Kačerauskas. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Elektrotechnikos bendrovė „SLO Lithuania“ keičia pavadinimą

Elektrotechnikos prekybos ir sprendimų bendrovė „SLO Lithuania“ keičia pavadinimą ir tampa „Helso“.

Rinkodara
2021.06.17
„Mid Europa“ užbaigė sandorį: įsigijo dvi e. prekybos lyderes – „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ Premium

Privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“, investavusi 100 mln. Eur, baigė bendrovių „Pigu“ ir...

Prekyba
2021.06.17
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16
„Akropolis Group“ refinansavo dukterinių įmonių paskolas bankuose

Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo įmonė „Akropolis Group“ dalimi euroobligacijų emisijos metu...

Prekyba
2021.06.16
Buvęs „Camelia“ akcininkas imasi NT

Bendrovės „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistines, akcininkais tapo įmonės „Medigate Management“,...

Prekyba
2021.06.16
Tarp prasmingiausių prekių ženklų – ir vaistinės, ir siuntų bendrovės

Pasaulinė pandemija ir pasikeitę prioritetai paveikė šalies vartotojų požiūrį į prasmingus prekių ženklus bei...

Rinkodara
2021.06.16
Į Lietuvą ateinantis „Aldi Nord“ per pandemiją sustiprino pozicijas privačios etiketės segmente  Premium

Vienas didžiausių pasaulyje žemų kainų tinklas „Aldi Nord“ savo strategiją grindžia kokybiškų privačios...

Prekyba
2021.06.16
LGBT palaikymas: svarbu nuoseklumas, o ne vienadienė „šlovė“ Premium 5

Visame pasaulyje birželį reiškiant palaikymą LGBT judėjimui, vaivorykštės spalvomis nusidažė ne vienas prekės...

Rinkodara
2021.06.15
Teismas atmetė F. Kirkorovo skundą 1

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė Rusijos ir Bulgarijos piliečio Filipo Kirkorovo skundą...

Rinkodara
2021.06.14
„Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti Premium 3

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.14
Baudos tiekėjams: „Maxima“ jų atsisako, Seime – naujų ribojimų svarstymas  Premium

Konkurencijos tarybos (KT) nuomone, didžiosioms prekybos įmonėms turėtų būti draudžiama iš tiekėjų reikalauti...

Prekyba
2021.06.14
„Publicum“ išsaugojo lyderystę, „Bosanova“ labiausiai augo Premium

Pandemijos metai komunikacijos agentūroms nebuvo blogi: pavasario krytį žemyn pavyko amortizuoti. Tiesa,...

Rinkodara
2021.06.14
Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Dauguma lauko reklamos agentūrų per praėjusius metus skaičiuoja kritimą, bet daugiau nei dešimtadaliu auginti...

Rinkodara
2021.06.13
„Kilo Health“: naudą iš influencerių skaičiuojame kitaip nei daugelis  Premium

Sveikatingumo startuolis „Kilo Health“ influencerių kampanijų efektyvumą matuoja ne pagal jų auditorijos...

Prekyba
2021.06.13
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Naujas „Bennet Distributors“ pavadinimas – „Amber Distribution“

Alkoholinių gėrimų platinimo bendrovė „Bennet Distributors“ perima savo akcininkės „Amber Beverage Group“...

Prekyba
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
Maisto atliekos tirpdo pelną ir skatina naujų sprendimų paiešką Premium

Maisto likučiai parduotuvių lentynose ir sandėliuose yra ne tik prekybininkams nuostolius kurianti problema,...

Prekyba
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku