„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete Pigu pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra Intuit Communications, o jos įkūrėjas Nerijus Mikalajūnas imasi vadovauti Pigu grupės komunikacijai.
Stiprinti komunikacijos komandą paskatino mūsų e. prekybos centro laukiantys plėtros iššūkiai. Neabejoju, kad Nerijus prisidės prie efektyvios komunikacijos, kuri būtina sparčiai augančiai e. platformai, sujungiančiai pirkėjus ir pardavėjus visose Baltijos šalyse, išplatintame pranėšime teigia Ernestas Kačerauskas, Pigu rinkodaros vadovas.
Anot N. Mikalajūno, žaibiška Pigu plėtra e. prekybos sektoriuje šiuo metu yra tarp įdomiausių reiškinių Baltijos šalių versle.
Man nepaprastai įdomu prisidėti prie Pigu grupės transformacijos iš regiono lyderio į stiprų tarptautinį e. prekybos žaidėją. Užtikrinti sklandų šių įvykių komunikacijos procesą ne tik didžiulė atsakomybė, bet ir malonumas, priduria N. Mikalajūnas.
Intuit Communications ir toliau teikia paslaugas Icor grupės įmonėms, N. Mikalajūnas lieka atsakingas už įmonių grupės komunikaciją.
N. Mikalajūnas komunikacijos rinkoje dirba 22 m., yra buvęs ilgametis tarptautinės Veolia (anksčiau Dalkia) grupės, kompanijų Vilniaus energija ir Litesko atstovas spaudai. Savo karjerą komunikacijos profesionalas pradėjo įmonėje Viešųjų ryšių partneriai, dabartinėje Fabula Rud Pedersen Group.
VŽ balandį rašė, kad N. Mikalajūnas, ilgametis įmonių grupės Icor Komunikacijos departamento direktorius, įsteigė komunikacijos agentūrą Intuit Communications.
Neplanuojame būti dideli rinkos dalyviai. Dirbsime ten, kur esame stipriausi: energetikos, pramonės, komunalinio verslo, nekilnojamojo turto srityse. Mūsų arkliukas bus ir komunikacijos krizių valdymas. Agentūra orientuosis į aukštos kokybės paslaugas nedideliam klientų ratui, tad išaugti labai neplanuojame. Tai yra sąmoningas pasirinkimas, tuokart VŽ teigė N. Mikalajūnas.
Belaukiant pokyčių
Šiuo metu Pigu grupė ruošiasi susijungimui su Estijos kompanija Hobby Hall Group (HHG), kurį įgyvendina naujasis akcininkas investicinis fondas Mid Europa Partners. Grupė sujungs kelis milijonus registruotų klientų keturiose šalyse: Pigu.lt Lietuvoje, Kaup24.ee ir Hansapost.ee Estijoje, 220.lv ir Xnet.lv Latvijoje bei Hobbyhall.fi Suomijoje.
Baltijos šalių Pigu prekybos centruose internete prekiauja daugiau kaip 3.000 parduotuvių, pirkėjai jose per metus apsilanko daugiau nei 100 mln. kartų.
VŽ taip pat skelbė apie pokyčius Pigu komunikacijos komandoje: balandžio pradžioje prie e. platformos Pigu.lt komandos prisijungė Asta Brazaitienė, kuri eina korporatyvinės komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigas, o Raimonda Strazdauskaitė, Pigu Komunikacijos vadove bendrovėje dirbanti jau keletą metų, koncentruosis į prekės ženklo vystymą, klientų komunikaciją ir jau turimų komunikacijos kanalų vystymą ar naujų plėtrą.
Šią savaitę R. Strazdauskaitė palieka Pigu, o šias pareigas užims N. Mikalajūnas.
VŽ taip pat skelbė, kad Pigu rezultatai iškalbingi: pernai Lietuvos ir Estijos e. prekybos apimčių metinis augimas buvo spartus, o Latvijoje tiesiog sprogstamas. Atitinkamai e. prekyba per pastaruosius metus Baltijos šalyse augo: 40%, 20% ir net 110%, skaičiuoja e. prekybininkė.
Kartu Latvijoje Pigu daugiau investuoja ir į rinkodarą.
nuotrauka::1
Tyrimų bendrovės Kantar duomenys rodo, tarp TOP 10 reklamos užsakovų Latvijoje Pigu valdanti e. parduotuvę 220.lv rikiuojasi 12-a tarp reklamdavių, 6-a tarp prekių ženklų. Kesko Senukai TOP10-uke yra aštunti, o tarp prekių ženklų treti. Plačiau apie didžiausių reklamos užsakovų TOP 10 Baltijos šalyse, jų skirtumus ir Lild, kuri dar neatidariusi savo parduotuvių Latvijoje ir Estijoje, sujudino rinką, skaitykite čia.
Pasak E. Kačerausko, vertinant Senukų biudžetų apimtis, reikia turėti omenyje, kad jie labiau reklamuoja savo mažmeninę prekybą.
Tuo tarpu mes koncentruojamės vien į e. prekybą. Turbūt istoriškai dar nėra taip buvę, bent jau Baltijos šalyse, kad e. prekybininkas atsistotų tarp didžiausių reklamdavių ir lygintųsi su fizinės prekybos didžiaisiais prekių ženklais. Tačiau matome perspektyvą ir sparčiai judame į priekį, juolab kad ir pačių prekybininkų reakcija, susidomėjimas Latvijoje didesnis, pažymi E. Kačerauskas. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti