2021-05-25 16:45

„Bitė Lietuva“ pasirinko socialinių tinklų partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nuo šiol telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ reputacija ir įvaizdžiu socialiniuose tinkluose rūpinasi žiniasklaidos planavimo agentūra „MediaCom“.

„Veikiame kaip didelis startuolis – esame greiti ir lankstūs, o tai leidžia mums efektyviai reaguoti į rinkos pokyčius. Intensyviai augdami suprantame, kad būtina dar aktyvesnė, skirtingoms auditorijoms aktuali komunikacija, o socialiniai tinklai – vienas svarbiausių mūsų kanalų. Jį išnaudojame ir ryšio su klientais, pozicionavimo stiprinimui. Nusprendėme šioje srityje pasitelkti išorinių ekspertų komandą, kuri padės mums dar efektyviau išnaudoti socialinių tinklų suteikiamas galimybes“, – išplatintame pranešime teigia Daiva Budrikė, „Bitė Lietuva“ įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovė.

Naujieji partneriai rūpinsis turiniu „Facebook“ ir „Instagram“ socialiniuose tinkluose. Iki šiol turinį socialiniuose tinkluose valdė ir kūrė komanda telekomunikacijų bendrovės viduje.

Socialiniuose tinkluose įvairiu turiniu aktyviai besidalinanti „Bitė“ daugiausia sekėjų turi „Facebook“ platformoje, kur šiuo metu profilį seka daugiau nei 90.000, „Instagram“ – apie 8.000 vartotojų.

Dar „Bitė Lietuva“ šiuo metu bendradarbiauja su komunikacijos ir reklamos agentūromis: „co:agency“, „DDB Vilnius“, „Not Perfect Vilnius“, „BPN Lietuva“.

52795
130817
52791