2021-05-24 08:45

Karantino smūgiai įvaizdžiui: per pirmąjį – kelionių sektoriui, antrąjį – prekybos centrams

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Komunikacijos įtakos rodiklių analizė rodo, kad per pirmąjį karantiną labiausiai krito kelionių organizatorių įvaizdis žiniasklaidoje, per antrąjį smarkiausiai nukentėjo prekybos centrai. Tiesa, šių metų pradžia tebėra nelengva ir kelionių organizatoriams.

Vilūnė Kairienė, žiniasklaidos stebėsenos „Mediaskopas“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė, teigia, kad lyginant šių metų pirmojo ketvirčio paminėjimus, su situacija prieš metus, matyti, kad labiausiai nukentėjo prekybos centrai – jų komunikacijos kiekis lyginamuoju periodu sumažėjo net 62,5%.

„Tad neabejotinai antrasis karantinas buvo smūgis šiai rinkai. Toliau eina kelionių organizatoriai su 39,8% mažesniu informacijos srautu“, – konstatuoja V. Kairienė.

52795
130817
52791