2021-05-17 08:45

L. Rimkus: skaitmeninė šizofrenija ir pervertinta jaunoji karta

Liudas Rimkus, SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Liudas Rimkus, SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Skaitmeninė revoliucija atvėrė naujų kelių, kaip komunikuoti, išmatuoti savo rinkodaros kampanijas, nepaisant to, bežongliruodami naujausiais instrumentais šiek tiek su jais užsižaidėme ir pamiršome kertinį dalyką – savo prekės ženklus.
  • Empatijos labiausiai trūksta prekės ženklams šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje.
  • Daug svarbiau ne tai, ką kalbame, o ką darome.
  • Esame pervargę ir to nebegalime ignoruoti, nepaisant to, kad daugelis mūsų ir toliau slepiamės po tobulais „Instagram“ postais.
  • Dažnai prekių ženklai pernelyg susikoncentruoja ir pervertina jaunąją auditoriją, su kuria vis dar nemoka susikalbėti.

Taip teigia Liudas Rimkus, SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas, „Password 2021“ konferencijoje kalbėjęs tema, ar skaitmeniniame taikiklyje vis dar pastebime žmogų.

52795
130817
52791