L. Rimkus: skaitmeninė šizofrenija ir pervertinta jaunoji karta

- Empatijos labiausiai trūksta prekės ženklams šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje.
- Daug svarbiau ne tai, ką kalbame, o ką darome.
- Esame pervargę ir to nebegalime ignoruoti, nepaisant to, kad daugelis mūsų ir toliau slepiamės po tobulais „Instagram“ postais.
- Dažnai prekių ženklai pernelyg susikoncentruoja ir pervertina jaunąją auditoriją, su kuria vis dar nemoka susikalbėti.
Taip teigia Liudas Rimkus, SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas, „Password 2021“ konferencijoje kalbėjęs tema, ar skaitmeniniame taikiklyje vis dar pastebime žmogų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai