Kampanija užsienio turistams: ambasadoriai grupė „The Roop“

Publikuota: 2021-05-15
Stop kadras iš klipo.
svg svg
Stop kadras iš klipo.

Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ iniciatyva startuoja Lietuvos turizmo kampanija užsienio turistams, kurios ambasadoriai – Lietuvos atstovai „Eurovizijoje“ grupė „The Roop“.

Kampanija kvies keliautojus atsiriboti nuo kompiuterio, telefono ekranų ir planuoti savo atostogas Lietuvoje.

Nuo gegužės 11 d. iki birželio 30 d. startuojanti Lietuvos turizmo rinkodaros kampanija „Break you screen routine in Lithuania“ – ne tik palaikomasis, bet ir strateginis „Keliauk Lietuvoje“ žingsnis.

Agentūros duomenimis, kasmet Eurovizijos dainų konkursą stebi 180 mln. žiūrovų visame pasaulyje, 2019 m. jis buvo populiariausias Vokietijoje (8 mln.) ir Jungtinėje Karalystėje (7,7 mln.), todėl bendradarbiavimas su „The Roop“ – vienas iš būdų pasiekti svarbiausias atvykstamojo turizmo rinkas.

„Konkurencinė kova dėl keliautojų Europoje darosi vis įtemptesnė – jau dabar žinoma, kad laisvai keliauti gali daugiau nei 50 mln. vakcinuotų ar persirgusių europiečių ir šis skaičius kiekvieną dieną auga. Atsižvelgiant į Lietuvos, kaip turistinės krypties, potencialą ir į esamą galimybę priimti persirgusius, vakcinuotus turistus be izoliacijos ar testavimo, turime reaguoti greitai, ieškoti priemonių pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tą šiandieniniame kontekste galime padaryti su „Eurovizija“, – išplatintame pranešime teigia Dalius Morkvėnas, „Keliauk Lietuvoje“ vadovas.

„The Roop“ – užsienio žiniasklaidos akiratyje

Kaip parodė Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės atlikta analizė, daugybę teigiamo pobūdžio pranešimų 2020 m. sugeneravo būtent grupė „The Roop“, jų pergalės alternatyviuose „Eurovizijos“ konkursuose.

Todėl tolimesnis atlikėjų, prisidėjimas prie turizmo skatinimo ir žinomumo, pasak „Keliauk Lietuvoje“, yra tikslingas žingsnis siekiant formuoti teigiamą šalies įvaizdį. Savo vaidmeniu turizmo kontekste grupės komandos nariai taip pat vertina teigiamai.

„Visa mūsų komanda labai džiaugiasi galimybe būti Lietuvos turizmo ambasadoriais ir savo kūryba, idėjomis, muzika prisidėti prie šalies įvaizdžio formavimo užsienyje. Nuostabus jausmas nešti turizmo vėliavą – pakviesti atvykti patirti Lietuvą,“ – sako „The Roop“ lyderis Vaidotas Valiukevičius.

Pajausti, pamatyti ir išgirsti

„Keliauk Lietuvoje“ pavasario kampaniją užsienio keliautojams sudaro trys pagrindinės dalys, kurių bendra žinutė ragina ne tik palaikyti Lietuvos atstovus „Eurovizijoje“ bet ir pasibaigus pandemijos apribojimams, atsitraukti nuo išmaniųjų technologijų, virtualių patirčių bei leistis į tikrus potyrius Lietuvoje: praplaukti baidare miesto centre, leistis į gintarų Lietuvos pajūryje ar uogų Aukštaitijos miškuose paiešką, klausytis paukščių pokalbių Ventės rage, paklysti Kauno modernizmo istoriją menančiose gatvėse.

Visas šias siūlomas patirtis keliautojai jau dabar gali rasti puslapyje „Lithuania.Travel“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvių kalbos sudėtingumas riboja virtualių asistentų plėtrą  Premium

Skaitmeninių pokalbių programėlių diegimas Lietuvoje, priešingai nei didžiosiose Vakarų šalyse, įsisiūbuoja...

Prekyba
05:45
Darbdavio įvaizdis: šalia gero atlyginimo reikia ir lankstaus grafiko Premium

Darbuotojus labiausiai motyvuoja keliamas atlyginimas, taip pat piniginės premijos. Iš nefinansinių priemonių...

Rinkodara
2021.06.22
EK imasi naujo tyrimo – akiratyje „Google“ veiksmai interneto reklamoje

Europos Komisija (EK) antradienį pradėjo naują tyrimą, siekdama įvertinti, ar technologijų gigantė „Google“...

Rinkodara
2021.06.22
„Not Perfect“ tapo „Swedbank“ reklamos partneriais Baltijos šalyse

Kūrybinių agentūrų tinklas „Not Perfect Vilnius“, „Not Perfect Riga“ ir „Not Perfect Tallinn“ laimėjo...

Rinkodara
2021.06.22
„Linkonos“ sėkmė Kinijoje: pigiau apginti prekės ženklą nei žiūrėti, kaip jį naudoja kinai Premium

Kinija nėra ypatingai svetinga šalis kitų valstybių prekių ženklų savininkams. Ne viena Lietuvos bendrovė...

Rinkodara
2021.06.21
Vilniaus jubiliejui ruošiama kampanija – vėl nori nustebinti visko mačiusį pasaulį

Vilniui, ruošiantis 700 m. jubiliejui, pradedama rengti ilgalaikė komunikacijos koncepcija, apimsianti...

Rinkodara
2021.06.20
„Eneba“: galimybė parduoti nenaudojamas žaidimų konsoles – ne vien tvarumo mada Premium

Elektroninė žaidimų parduotuvė „Eneba“ vartotojams pasiūlė naują paslaugą – parduoti nenaudojamas konsoles ir...

Rinkodara
2021.06.20
Lietuvos farmacininkė „Norameda“ plečiasi į Lenkiją  Premium

Lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“ atidarė savo padalinį ir elektroninę vaistinę Lenkijoje.

Prekyba
2021.06.20
„Kilo Health“ vadovas: pernelyg dažnai siekiame būti geriausi ir super herojai Premium 2

Sparčiai per pastaruosius metus augančio startuolio „Kilo Health“ vadovas apie sėkmės receptą kalba...

Rinkodara
2021.06.20
Autorių teisių direktyva – ne visada reikia būti pirmąja kregžde

Iki šių metų birželio 7-osios Lietuvoje, kaip ir kitose ES valstybėse, turėjo būti įgyvendinta dar 2019-ųjų...

Rinkodara
2021.06.20
„Revolut“ vėl platina vaivorykštės kortelę 26

Pasaulinė finansų platforma „Revolut“, turinti 15 mln. klientų, paskelbė prisidedanti prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2021.06.20
„Nord Security“ rinkodaros vadovė: svarbiausia duomenys, o ne „gražu-negražu“ sąvokos

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.20
Prekybininkų strategijose – dėmesys maisto gamybos ir tiekimo ekosistemai  Premium

Maisto sauga dar niekada iki šiol nebuvo tokia svarbi prekybos tinklams kaip prasidėjus pandemijai,...

Prekyba
2021.06.18
Autorių teisų direktyva: brangi, klampi ir vis dar derinama Premium

Iki šių metų birželio 7-osios Lietuvoje, kaip ir kitose ES valstybėse, turėjo būti įgyvendinta dar 2019-ųjų...

Rinkodara
2021.06.18
Elektrotechnikos bendrovė „SLO Lithuania“ keičia pavadinimą

Elektrotechnikos prekybos ir sprendimų bendrovė „SLO Lithuania“ keičia pavadinimą ir tampa „Helso“.

Rinkodara
2021.06.17
„Mid Europa“ užbaigė sandorį: įsigijo dvi e. prekybos lyderes – „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ Premium

Privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“, investavusi 100 mln. Eur, baigė bendrovių „Pigu“ ir...

Prekyba
2021.06.17
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16
„Akropolis Group“ refinansavo dukterinių įmonių paskolas bankuose

Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo įmonė „Akropolis Group“ dalimi euroobligacijų emisijos metu...

Prekyba
2021.06.16
Buvęs „Camelia“ akcininkas imasi NT

Bendrovės „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistines, akcininkais tapo įmonės „Medigate Management“,...

Prekyba
2021.06.16
Tarp prasmingiausių prekių ženklų – ir vaistinės, ir siuntų bendrovės

Pasaulinė pandemija ir pasikeitę prioritetai paveikė šalies vartotojų požiūrį į prasmingus prekių ženklus bei...

Rinkodara
2021.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku