„Password 2021“ varžosi 46-ios efektyviausios kampanijos

Aštriausia konkurencija virs „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ ir „Pardavimų skatinimo“ kampanijų kategorijose, jose atitinkamai po 18-a ir 15-a dalyvių.
Tarp „Efektyviausių viešojo sektoriaus komunikacijos kampanijų“ varžysis aštuoni dalyviai, „Produktų ar paslaugų įvedimo“ kategorijoje – pateiktos penkios paraiškos.
Paraiškų nesulaukta vienintelėje „Efektyviausios prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos“ kategorijoje.
Šių metų konkursui buvo galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2020 m.
Tarp „Password 2021“ dalyvių – prekybos tinklo „Maxima“, telekomunikacijų bendrovių „Telia“, „Tele2“ ir „Bitė“, SEB, „Swedbank“ ir Šiaulių banko, „Eurovaistinės“, „Biok Lab“, „Novaturo“ ir kitų bendrovių paraiškos.
Keli parametrai
Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29–30 d.
Tuomet iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.
Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).
Šiemet „Password“ konferencija planuojama „online“ formatu. Taip ji vyko ir praėjusių metų balandį – tai buvo pirmasis bandymas organizuoti didesnį, kitokio formato renginį naujoje pandemijos ir suvaržymų nežinios realybėje.
Konferencijoje bus gvildenami klausimai, kaip keičiasi komunikacija ir rinkodara po karantino, kaip jaučiasi žmogus skaitmeniniame pasaulyje.
Tarp „Password 2021“ pranešėjų – Les Binet, Didžiosios Britanijos agentūros „adam&eve DDB“ efektyvumo padalinio vadovas, ekonometrijos ekspertas, knygų apie rinkodarą autorius.
Šiemetinėje „Password“ konferencijoje bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovo „CMO 2021“ finalinis dešimtukas.
Rinkodaros vadovai, norintys dalyvauti rinkimuose, gali pildyti konkurso dalyvio paraišką iki balandžio 19 d.
VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos titulas atiteko „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanijai.
Metų CMO titulą pernai iškovojo „Topo grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė.