Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri komunikaciją ir reklamą vertina palankiai, yra gana didelė. Vartotojai paklausti, kuriuose kanaluose jiems būtų priimtiniausia reklama, tokiais įvardija televiziją, žurnalus ir laikraščius.
Dažnai girdime hiperbolizuotą teiginį, kad visi nemėgsta reklamos, tačiau mūsų tyrimas rodo, kad vis dėlto taip nėra, kalba Lina Dunauskaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros Inspired UM vyresnioji projektų vadovė. Agentūros neseniai atliktame ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti