„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką

Rinkos tyrimų bendrovė „Kantar“ metinę reklamos stebėseną atlieka keliais etapais: surenka duomenis iš audituojamų tradicinių žiniasklaidos kanalų ir atlieka kasmetinę reklamos rinkos ekspertų apklausą. Apklausa atliekama, siekiant įvertinti visą interneto reklamos rinką, ne vien reklamjuostes lietuviškuose portaluose, bet ir prekės ženklų išlaidas socialiniuose tinkluose, tarptautinėse platformose, kurios Lietuvai duomenų nepateikia.
Pirmuoju atveju, suskaičiavus reklamos investicijas lietuviškoje žiniasklaidoje, rinkos apimtis siekia 116 mln. Eur, o, pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, Lietuvos reklamos rinkos apimtis 2018 m. buvo 162,7 mln. Eur. Atitinkamai 2017 m. visa reklamos rinka (įtraukus paminėtąją dalį) sudarė 147,4 mln. Eur, tad per metus matome 10,4% augimą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai